گران‌ترین شهرهای جهان برای خرید و اجاره خانه کدامند؟

2
4
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در این گزارش قصد داریم گران‌ترین شهرهای جهان برای خرید خانه را به شما معرفی کنیم. اگر به اینگونه مطالب علاقه دارید، با ما همراه باشید.
گرانمترین شهرهای جهان برای خرید خانه

شاید برایتان جالب باشد که بدانید گرانترین خانه های جهان برای اجاره و خرید، در کدام کشورها قرار دارند؛ برای آشنایی بیشتر با این شهرها تا پایان این مطلب با دلتامگ همراه باشید.

گرانترین خانه های جهان در کدام شهرها قرار دارند؟

گرانترین شهرهای جهان برای اجاره خانه و خرید ملک، ممکن است با توجه به عوامل مختلف مانند موقعیت جغرافیایی، اقتصادی، فرهنگی و تقاضا، متغیر باشند. در ادامه چند شهری که به طور عمومی به عنوان گرانترین شهرهای جهان برای خرید و اجاره خانه شناخته می‌شوند را معرفی می‌کنیم:

گرانترین شهرهای جهان

موناکو

موناکو دومین کشور کوچک جهان که در قلب آفرو-اوراسیا قرارگرفته و به عنوان گرانترین شهر جهان برای خرید خانه شناخته می‌شود. از مهم‌ترین علت این افزایش قیمت نیز می‌توان به محدودیت فضا و کمبود امکانات آن اشاره کرد؛ برای مثال قیمت یک واحد اپارتمان 238 متری سه خوابه در موناکو، 9.990.000 یورو است.

هنگ کنگ

بعد از موناکو هنگ هنگ جزو دومین کشور است که گرانترین خانه های جهان را در خود جای داده است؛ بازار مسکن در این شهر بسیار رقابتی است و قیمت خانه‌ها بالا می‌باشد.برای مقال یک واحد آپارتمان 97 متری در لیسبون پرتقال، 393.000 دلار است.

گرانترین خانه های جهان

سن فرانسیسکو

سن فرانسیسکو در کالیفرنیا، آمریکا قرار دارد و جزو لوکس‌ ترین شهر دنیا به شمار می‌آید که می‌توان گرانترین خانه های جهان را در آن مشاهدده کرد؛ از دلایل افزایش این گرانی نیز می‌توان به تقاضای بالا و محدودیت فضا اشاره کرد؛ برای مثال یک واحد آپارتمان 90 متری، 650.000 دلار است.

مطلب پیشنهادی:  بدون این لوازم به طبیعت‌گردی نرو!

نیویورک

نیویورک شهری پرجمعیت و پرتراکم است و به عنوان یکی از گرانترین شهرهای جهان برای خرید خانه شناخته می‌شود. بازار مسکن در نیویورک بسیار رقابتی است و قیمت‌ها بالا می‌باشد. یک واحد آپارتمان 409 متری، 6.000.000 دلار است.

گرانترین خانه های جهان

لندن

لندن به عنوان یکی از مراکز مهم جهانی در برابر خرید خانه قیمت بالایی دارد. اما این موضوع نمی‌تواند ارزش و جذابیت این شهر را کاهش دهد، زیرا لندن به لحاظ فرهنگی، تاریخی و اقتصادی یکی از شهرهای برجسته جهان است. برای مثال قیمت یک واحد آپارتمان 64متری، 530.000 پوند است.

سنگاپور

سنگاپور یک کشور کوچک با مساحت محدود است که ساخت‌وساز در آن در مقایسه با تقاضا پایین است؛ همین امر باعث می‌شود که قیمت اجاره و خرید خانه در این شهر بالا باشد؛ برای مثال یک واحد آپارتمان 79 متری در سنگاپور، 80.000 دللار است.

 

2 دیدگاه

  1. سیف اله ریحانیان

    16 فروردین 1401 در 11:14 ق.ظ

    اصلاً محل پرگل نیستند با چند درخت پرگل محسوب نمی‌شوند اطراف تهران شرق و غرب با کم آبی بهترین فضای سبز را دارد احتمالا تبلیغ غلط بوده چیزی برای نگارش نداشتید

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      17 فروردین 1401 در 1:08 ب.ظ

      از اینکه با نظرات خود ما را یاری می کنید سپاس گزارم.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

بهترین پارک‌های تهران برای پیک نیک‌ های بهاری

پیک‌ نیک‌های شبانه در میان ساکنین پایتخت، برای تخلیه استرس‌های روزانه و فاصله گرفتن از آلو…