یک نماینده مجلس: روند نزولی قیمت مسکن ادامه دارد

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یک نماینده مجلس گفت: در اواخر سال گذشته شاهد رکود در بازار مسکن بودیم که این رکود با اقدامات دولت و مجلس در سال جدید ادامه‌دار خواهد بود و شاهد روند نزولی قیمت مسکن در کشور خواهیم بود.
قیمت مسکن
به گزارش دلتا مگ به نقل از فارس، کمال علیپور خنکداری، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به روند نزولی قیمت مسکن اشاره کرد و گفت: در سال جدید شاهد اتفاقات مثبتی در حوزه مسکن خواهیم بود؛ زیرا هم دربودجه امسال مجلس تسهیلات خوبی برای مسکن در نظر گرفته است و هم دولت اقدامات سازنده‌ای انجام داده است.

وی افزود: در بودجه حدود 450 میلیون تومان برای ساخت مسکن برای شهرها و کلانشهرها و حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان هم برای روستاها دیده شده است.

علیپور اظهار داشت: همچنین دولت در ساخت مسکن اقدامات خوب و مثبتی را رقم زده است یعنی حدود هفتصد و پنجاه هزار واحد مسکن را در سال جدید در دستور کار دارد.

روند نزولی قیمت مسکن

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: قطعاً امسال شاهد کاهش قیمت مسکن خواهیم بود که این یک اتفاق مثبت و خبر خوبی برای مردم است.

علیپور تصریح کرد: در اواخر سال گذشته شاهد رکود در بازار مسکن بودیم که این رکود با اقدامات دولت و مجلس در سال جدید ادامه‌دار خواهد بود و شاهد روند نزولی قیمت مسکن در کشور خواهیم بود.

مطلب پیشنهادی:  بانک‌ها تاکنون چقدر وام ودیعه مسکن داده‌اند؟

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش اجاره‌بهای مسکن، بیان داشت: متاسفانه در کشور نظارت‌هایی بر روی بازار مسکن وجود ندارد یا اگر هم است بسیار ضعیف عمل می‌کند. یعنی اتحادیه‌ها که با هدف بازوی کمکی دولت تشکیل شده‌اند یا تعزیرات حکومتی هر دوی آن‌ها بسیار ضعیف عمل می‌کنند.

مطالعه بیشتر: مطلب «ظرفیتی برای رشد قیمت مسکن وجود ندارد» را در دلتا مگ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

آیا در سال 1403 خانه ارزان می‌شود؟

دولت با جمع‌آوری اطلاعات از املاکی‌ها و سامانه‌های آنلاین، قصد شناسایی و عرضه خانه‌های خال…