در خرید خانه نوساز به این نکات توجه کنید

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خرید خانه نوساز می‌تواند حس خوبی را به علت به روز بودن مواد و مصالح ایجاد کند، اما در این میان مشکلاتی نیز وجود دارد که خیلی از خریداران از آن آگاه نیستند.
خرید خانه نوساز و نکات آن

خرید خانه نوساز از مواردی است که بیشتر مردم به آن تمایل دارند. خانه نوساز همانطور که از نام آن پیداست، جذابیت زیادی داشته و حس تازگی ایجاد می‌کند. اما در این‌باره نکاتی وجود دارد که عدم آگاهی از آن می‌تواند مشکلاتی را به بار آورد.

با دلتا مگ همراه باشید تا با نکات مهم در خرید خانه نوساز آشنا شوید.

در خرید خانه نوساز باید به این موارد توجه کنید!

در خرید خانه نوساز باید به این موارد توجه کنید!

  • تحقیق درباره سازنده خانه: برای اطمینان از عدم وجود عیب و ایراد در خانه مربوطه، تحقیق درباره سازنده ملک امری ضروری می‌باشد. اگر سازنده، فرد مشهوری باشد، به روش آنلاین می‌توانید تحقیق کنید. در غیر این صورت، از همسایگان سوال کنید. به علاوه می‌توانید ساخت و سازهای قبلی فرد سازنده را نیز بررسی کنید.
  • پیش خرید خانه: پیش از خرید خانه، از ویژگی‌ها و نقشه خانه‌ای که قرار است احداث شود، مطلع شوید. در این صورت از مصالح به کار رفته و پوشش های تزئینی در ساخت آن آگاه می‌شوید.
  • درباره جزئیات ملک نوساز با سازنده صحبت کنید: بهتر است در ساخت خانه، از سازنده در مورد نصب تجهیزات سوال کنید. چون معمولاً بعضی از سازندگان، خانه را در حالی که هنوز تکمیل نشده است به خریدار تحویل می‌دهند. در این بین، بعضی از خریداران ترجیح می‌دهند که خانه را به صورت تکمیل نشده تحویل بگیرند تا دکوراسیون آن را مطابق سلیقه خود ایجاد کنند. در این خصوص اگر بودجه کافی ندارید، خانه تکمیل شده را از سازنده تحویل بگیرید تا در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی شود.
مطلب پیشنهادی:  نکات مهم در خصوص معامله معارض

آپارتمان نوساز

  • مشورت با افراد مجرب و متخصص: شما با مشورت با افراد متخصص به خصوص متخصص تاسیسات، می‌توانید کیفیت موارد فنی را بررسی کنید. از جمله ایراداتی که در املاک نوساز ایجاد می‌شود شامل: ایراد در سیستم تهویه در متراژهای کم، ایرادات مربوط به موتورخانه، نحوه سیم‌کشی اشتباه و همچنین کم بودن فشار آب می‌باشد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «تاخیر در تحویل ملک چه عواقبی دارد؟» را دلتا مگ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

آموزش تصویری پخت خورش ریواس به روش کُردی

ریواس یک گیاه خودرو بهاری است که علاوه بر طعم بسیار لذیذ سرشار از ویتامین است و می‌تواند ب…