خرید آپارتمان در سعادت آباد چقدر بودجه می‌خواهد؟

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
محله سعادت آباد، با آب‌ و ‎‌هوای خوب و امکانات فراوان گزینه مناسبی برای خرید آپارتمان است. در این مطلب هر آنچه راجع به این محله نیاز دارید بدانید؛ آوردیم.
خرید آپارتمان در سعادت آباد

اگر برای خرید آپارتمان در سعادت آباد، یکی از مناطق لوکس تهران دچار تردید هستید و نمی‌دانید که این محله از امکانات مناسب‌تری برخوردار است؛ در این مطلب از دلتامگ قصد داریم از این محله که جزو مناطق اعیان‌نشین تهران است و از جایگاه مناسبی برخوردار است، اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. چنانچه قصد خرید آپارتمان در سعادت آباد را دارید با ما همراه باشید.

خرید آپارتمان در تهران

محله سعادت آباد تهران کجاست؟ (موقعیت جغرافیایی)

محله سعادت آباد جزو مناطق خوش‌‍ آب‌ و هوا در شمال غربی تهران است که در منطقه 2 شهرداری قرار دارد؛ قدمت این منطقه به دوره 1320 باز می‌گردد، اما اوج پیشرفت این محله از سال 1380 آغاز شد؛ به گونه‌ای که بیشتر خانه‌های ویلایی جای خود را به برج‌های لوکس با معماری خاص داد و اکنون شما با گذر از این محله، با بافت شهری مدرن مواجه می‌شوید.

از سوی دیگر این نوسازی باعث شد قیمت خانه در محله‌های سعادت آباد افزایش چشم‌گیری داشته باشد؛ چرا که در این محله تعداد زیادی پنت هاوس و واحدهای مسکونی لوکس وجود دارد که معمولا متراژ آنها بیش ار 100 متر است؛ اما این افزایش قیمت در مقابل امکاناتی که با زندگی در این محله‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد، چندان زیاد نیست. از نظر موقعیت جغرافیایی این محله از شمال به بزرگراه یادگار امام، از جنوب به شهرک غرب، از شرق به محله اوین و از غرب به بلوار فرحزادی متصل می‌شود.

خرید آپارتمان در سعادت آباد

با توجه به اینکه سعادت آباد جزو محله‌های بالاشهر تهران به شمار می‌آید، تمام محله سعادت آباد برای زندگی، در شرایط مطلوبی قرار دارد که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • میدان کتاب
  • درختی
  • اوین
  • شهرک مهران
  • خیابان اعجازی
  • خیابان چمن آرا
  • خیابان شهید مطهری
  • خیابان آفتاب
  • خیابان بیستون
  • خیابان فرناز

اگر به دنبال ارزانترین منطقه سعادت آباد برای خرید خانه هستید، این محله انتخاب مناسبی است. محله اوین با وجود اینکه جزو محله‌های غربی سعادت آباد به شمار می‌آید و از دسترسی خوبی برخوردار است، اما قیمت خرید آپارتمان در سعادت آباد، در این محله بسیار مناسب‌تر از محله‌هایی چون سرو و غیره است.

دسترسی محله سعادت آباد

با توجه به اینک محله سعادت آباد به بزرگراه‌ یادگار متصل است و در طرح ترافیک قرار ندارد، در نتیجه از دسترسی بسیار خوبی برخوردار است و شما به راحتی می‌توانید با اتومبیل شخصی به این محله تردد کنید. اگر قصد استفاده از وسایل نقلیه عمومی را دارید، لازم به ذکر است که خط متروی سعادت آباد در حال ساخت است و هنوز در دسترس عموم قرار نگرفته. می‌توانید از نزدیکترین مترو به سعادت آباد که ایستگاه مترو میدان صنعت است، استفاده نمایید.

مطلب پیشنهادی:  اجاره خانه در عظیمیه، زیباترین محله کرج

مراکز درمانی این محله

بیمارستان‌ها یکی از کلیدی ترین و حیاتی ترین اماکن هستند. نزدیکی به مراکز درمانی با امکانات عالی می‌تواند در خرید آپارتمان در سعادت آباد موثر باشد. نگران نباشید زیرا جای به جای سعادت آباد پر از مطب‌های دکتر و دندانپزشک یا خدمات ناخن و لیزر است. تعدادی از بزرگترین و مجهزترین مراکز خدمات درمانی این محله عبارت‌اند از: بیمارستان نیایش، بیمارستان پارسیان، بیمارستان فوق تخصصی مدرس و بیمارستان عرفان.

مراکز تجاری و تفریحی در محله

در محله سعادت آباد مراکز تجاری متعددی به چشم می‌خورد که فروشگاه‌های لوکس با برندهای مختلفی دارند. اما در این میان طرفداران خاصی، مراکز تجاری لوکس و مدرنی چون مجتمع تجاری پرواز، مجتمع تجاری ابریشم، مجتمع تجاری کسری، مجتمع تجاری اداری رویال، مرکز خرید اپال، کسری، مارکیز را برای خرید انتخاب می‌کنند.

یکی از زیباترین بوستان‌های تهران یعنی باغ ایرانی و موزه ملی ورزش، المپیک و پاراالمپیک در این محله قرار گرفته‌اند. دسترسی به مراکز خرید هم می‌تواند یکی از معیارهای خرید آپارتمان در سعادت آباد باشد.

قیمت خرید آپارتمان در سعادت آباد

قیمت آپارتمان در نقاط مختلف سعادت آباد متفاوت است و مهم‌ترین معیار این تغییر قیمت، متراژ و موقعیت جغرافیایی است؛ برای مثال قیمت آپارتمان در سعادت آباد میدان سرو با قیمت آپارتمان در محله اوین اختلاف چشم‌گیری دارد.

برای این منظور ما در ادامه چند نمونه از آگهی‌های خرید آپارتمان در سعادت آباد که در سایت دلتا موجود است را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

متراژ (متر)

سن بنا قیمت هر مترمربع (تومان)

قیمت کل (تومان)

110

1401 198,181,000

21,800,000,000

125

1386 113,600,000

14,200,000,000

92

1390 147,826,000

13,600,000,000

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

محله اقدسیه تهران + قیمت خرید آپارتمان

محله اقدسیه تهران به دلیل همجواری با کاخ نیاوران، مورد توجه بسیاری از ثروتمندان قرار گرفته…