چه تعداد تهرانی در مسکن ملی ثبت‌نام کرده‌اند؟

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از ثبت نام ۷۰۰ هزار نفر تهرانی در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد که از این تعداد ۲۷۰ هزار نفر پایش و بررسی شده‌اند.
متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش دلتا مگ به نقل از خبرآنلاین، خلیل محبت‌خواه درباره ویرایش سامانه ثمن (نهضت ملی مسکن) اظهار کرد: متقاضیان برای ثبت‌نام نهضت ملی مسکن به سامانه مراجعه کرده و وارد وبسایت می‌شوند. متقاضیانی که ساکن شهر تهران هستند می‌توانند در شهرهای جدید پرند، هشتگرد، ایوانکی و شهرهای پاکدشت و رباط کریم ثبت‌نام کنند.

وی افزود: هیچکدام از شهرهای جدید با متقاضیان برای تکمیل ثبت‌نام، تماس نمی‌گیرند. بلکه متقاضیان مدارک را در وبسایت بارگذاری کرده و نام‌نویسی را انجام دهند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ادامه داد: به محض اینکه ثبت‌نام انجام شد، همکاران ما در اداره کل استان تهران و همچنین ادارت راه و شهرسازی شهرستان‌های استان آغاز به پایش و بررسی خواهند کرد.

ثبت نام ۷۰۰ هزار نفر تهرانی

او عنوان می‌کند: با توجه به سابقه‌ای که از وضعیت ملکی افراد در سامانه‌های راه و شهرسازی استان قرار دارد، در صورتی که فرم «ج» متقاضیان سبز باشد، مشکلی برای حضور در طرح نهضت ملی مسکن ندارند و آنهایی که فرم «ج» آنها قرمز است، پیامک دریافت خواهند کرد.

آخرین وضعیت ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن

محبت‌خواه تصریح کرد: در حال حاضر پالایش متقاضیان نهضت ملی مسکن در حال انجام است. متقاضیانی که دارای فرم قرمز «ج» هستند، اطلاع داده می‌شود که در چه تاریخی و چه مکانی مالکیت داشته‌اند یا تسهیلات مسکن دریافت کرده‌اند.

مطلب پیشنهادی:  تسهیلات مسکن به گرانی دامن زد

وی تأکید کرد: در تهران حدود ۷۰۰ هزار نفر مجرد ثبت‌نام کرده‌اند. از این تعداد کار پایش ۲۷۰ هزار نفر آنها انجام و اعلام شده است که آیا فرم «ج» سبز دارند یا قرمز. پایش مابقی هم در حال انجام است؛ مهلت ثبت‌نام تا پایان ۲۹ اسفندماه بوده و نام نویسی‌ها هر روزه همچنان در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در پایان اظهار داشت: به محض اتمام ثبت‌نام، پالایش‌ها هم تکمیل و نتیجه آن به متقاضیان اعلام می‌شود.

مطالعه بیشتر: مطلب «جزییات ارسال پیامک سازمان امور مالیاتی برای مالکان خانه‌ خالی» را در دلتا مگ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …