تسهیل گازرسانی به پروژه‌های مسکن مهر

0
1
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
با توجه به افزایش روزانه استقرار مالکین واحدهای مسکن مهر و پیش‌بینی رشد بیشتر در فصل‌های بهار و پاییز، یکی از دغدغه‌های جدی مالکین مسکن مهر، اخذ انشعابات زیرساخت از دستگاه‌های خدمات‌رسان است.
گازرسانی پردیس

به گزارش دلتا مگ به نقل از پردیس، پیرفرشی گفت: شرکت عمران پردیس به ازای هر واحد مسکونی در حال هزینه‌ای سنگین از منابع دولتی است و با توجه به افزایش سکونت، لازم است تا بازنگری‌های جدیدی برای روند گازرسانی پردیس صورت گیرد و بتوان سال آینده گاز حداقل 30 هزار واحد را تامین نمود.

در نشست شرکت گاز استان تهران در شرکت عمران، سرپرست شرکت اعلام کرد: تاکنون 71 هزار واحد قابلیت تحویل دارند که تا خرداد ماه سال آینده این عدد به 75 هزار واحد خواهد رسید.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی جدید برای تسریع در ادامه فعالیت اجرای شبکه‌ها صورت گیرد و فرآیند صدور انشعابات و مجوزهای گاز نیز برای متقاضیان تسهیل شود که برای این کار می‌توان به صورت جدی از ظرفیت کارگزاری مسکن مهر پردیس استفاده کرد.
مهندس توکلی، رئیس شرکت گاز استان تهران در ادامه خواستار تعاملات جدید برای تسریع در روند دریافت انشعابات شد و اعلام کرد به زودی و با هماهنگی‌هایی که صورت خواهد گرفت، نیروهای اجرایی اداره گاز پردیس در کارگزاری مستقر خواهند شد.

مطلب پیشنهادی:  عرضه واحدهای قدیمی به مراتب بیش از تقاضا واحدهای نوساز است

یکی از موضوعات مهم مورد بحث در این نشست مربوط به تاییدیه‌های نظام مهندسی بود که مقرر شد با پیگیری‌ها و جلساتی که برگزار می‌شود، به زودی با هماهنگی و تعامل شرکت عمران، شرکت گاز و سازمان نظام مهندسی، مشکلات موجود برای گازدار شدن واحدهای مسکن مهر برطرف شود و بتوان در سال آینده شاهد گازرسانی پردیس به ده‌ها هزار واحد بود.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «گران شدن قیمت واحدهای نهضت ملی مسکن» را در دلتا مگ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

آیا در سال 1403 خانه ارزان می‌شود؟

دولت با جمع‌آوری اطلاعات از املاکی‌ها و سامانه‌های آنلاین، قصد شناسایی و عرضه خانه‌های خال…