مقایسه قیمت پنت هاوس در تهران!

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
قیمت پنت هاوس در مناطق مختلف پایتخت اختلاف جالب و شگفت‌انگیزی دارد که در این مطلب به آن می‌پردازیم.
قیمت پنت هاوس

به گزارش دلتامگ به نقل از اخبار ساختمان، در حالی که بیشتر مردم حتی توانایی خریدن آپارتمان‌های متراژ کوچک را ندارند، در میان فایل‌های بازار املاک آگهی‌های فراوان از فروش پنت هاوس در تهران با قیمت‌های نجومی مشاهده می‌شود. نکته جالب تفاوت قیمت پنت هاوس ها در نقاط مختلف است.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت پنت هاوس

پنت هاوس‌ها آپارتمان‌های بسیار بزرگی هستند که در بالاترین قسمت برج‌های بلند قرار گرفته‌اند. لذت‌بردن از طراحی منحصر به فرد، داشتن خانه‌ای با بهترین متریال و سبک زندگی لوکس از ویژگی‌های پنت هاوس است که می‌تواند زندگی شما را تغییر دهند. با توجه به موارد فوق، قیمت بالای پنت هاوس‌ها طبیعی است.

قیمت پنت هاوس در تهران چقدر است؟

یک سری عوامل مختلف در قیمت‌گذاری این خانه‌های لاکچری تاثیرگذارند. برخی از این عوامل عبارتند از:

منظره: داشتن خانه‌ای با منظره خوب و ویو ابدی آرزوی هر کسی است، اما این امر می تواند به یک پارامتر مهم برای خرید و فروش پنت هاوس‌ها تبدیل شود. برای بسیاری از دوست داران خرید پنت هاوس، منظره حرف اول را می‌زند. از آنجایی که خریداران پنت هاوس به دنبال سبک زندگی لوکس و منحصر به فرد هستند، یک منظره عالی می‌تواند برای آن ها لذت بخش باشد.

پارکینگ: یکی از عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت پنت هاوس، تعداد جای پارک خودروهای ساکنین خواهد بود. ساکنین پنت هاوس افرادی متمول هستند و به فضای پارکی برای بیشتر از یک یا دو ماشین احتیاج دارند. بنابراین داشتن فضای پارکینگ بزرگ، امن، راحت و قابل دسترس یکی دیگر از نیازهای ساکنین پنت هاوس است. داشتن چنین فضایی یک امتیاز مثبت به شمار می‌رود و می‌تواند بر روی قیمت پنت هاوس، مخصوصا در شهرهای بزرگ و شلوغ، تاثیر بگذارد.

مطلب پیشنهادی:  افزایش بی سابقه 70 درصدی دستمزد کارگران ساختمانی

محله: اگرچه محل قرار گیری ملک، یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای خرید هر خانه‌ای است اما به هنگام خرید پنت هاوس این امر می‌تواند کمی متفاوت باشد. زمانی که اقدام به خرید پنت هاوس می‌کنید، باید به خوبی در مورد ساختمانی که پنت هاوس در آن واقع شده‌است تحقیق کنید. محل قرارگیری ساختمان، ساکنین، قوانین، امنیت، محله و راه‌های دسترسی به خروجی‌های اضطراری و همچنین تاریخچه ساخت این ساختمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. تمامی عوامل محیطی نام برده‌ در بالا می‌توانند در نهایت بر روی قیمت پنت هاوس مورد نظر شما تاثیر بگذارند.

قیمت پنت هاوس

هزینه خرید پنت هاوس در تهران چگونه محاسبه می‌شود؟

به نظر می‌رسد مهم‌ترین عاملی که در قیمت خرید پنت هاوس در تهران تاثیرگذار است، محله‌ای است که پنت هاوس در آن قرار دارد. قیمت پنت هاوس‌ها در تهران متفاوت است:‌

  • محدوده الهیه پنت هاوس‌ها از متری ۳۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌اند.
  • در محدوده زعفرانیه پنت هاوس‌ها از متری ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌اند.
  • در محدوده سعادت‌آباد پنت هاوس‌ها از متری ۱۰۰ تا ۳۶۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌اند.

پیشنهاد مطالعه: گروهی از مستاجران، خریدار مسکن شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …