پرداخت ۹ هزار میلیاردتومان به سازندگان در طرح ملی مسکن

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در طرح نهضت ملی مسکن ۷ هزار و ۹ میلیارد تومان از محل آورده متقاضیان و یک هزار و ۹۳۳ میلیارد تومان از محل تسهیلات به حساب سازندگان پرداخت شد.
آورده متقاضیان مسکن ملی

به گزارش دلتا مگ به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن در خصوص تازه‌ترین وضعیت افتتاح حساب و واریز وجوه متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در آن بانک و پرداخت تسهیلات به سازندگان اعلام کرد: تاکنون حدود ۳۱۴ هزار و ۱۳۶ نفر در بانک مسکن برای طرح نهضت ملی مسکن حساب افتتاح کرده‌اند که از این میزان ۲۰۱ هزار و ۶۶۶ نفر آورده خود را به حساب طرح نهضت ملی مسکن واریز کردند.

بر اساس گفته محمود شایان، جمع آورده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ۱۲ هزار و ۸۹۷ میلیارد تومان بوده است.

مدیرعامل بانک مسکن خاطرنشان کرد: از جمع آورده متقاضیان تاکنون ۷ هزار و ۹ میلیاردتومان به حساب سازندگان واریز شده و ۵ هزار و ۸۸۸ میلیاردتومان نیز نزد بانک است تا بنا به درخواست دستگاه‌های متولی به سازندگان پرداخت شود.

 آورده متقاضیان مسکن ملی

وی ادامه داد: از محل تسهیلات نیز تاکنون یک هزار و ۹۳۳ میلیاردتومان به حساب سازندگان پرداخت شده است.

مطلب پیشنهادی:  قیمت خانه‌های نوساز در منطقه 7 + جدول

مدیرعامل بانک مسکن در پایان اظهار داشت: تعداد ۷ هزار و ۴۳۷ پروژه به تعداد ۱۴۳ هزار و ۳۵۲ واحد به بانک معرفی شد. تاکنون ۱۹۴ پروژه به تعداد ۷ هزار و ۵ واحد به دفترخانه معرفی و یک هزار و ۱۳۳ پروژه به تعداد ۳۸ هزار و ۲۴۷ واحد قراردادشان منعقد شده است.

گفتنی است؛ متقاضیان دریافت تسهیلات نهضت ملی مسکن که به تازگی شیوه‌نامه آن از سوی بانک مسکن به شعب ابلاغ شده، می‌توانند تا سقف ۴۵۰ میلیون تومان با نرخ سود ۱۸ درصد و طول دوره پرداخت ۲۰ ساله دریافت کنند.

مطالعه بیشتر: مطلب «آخرین فرصت پرداخت مالیات خانه‌های خالی» را در دلتا مگ بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …