میرداماد؛ محله‌ای ایده‌آل برای خرید آپارتمان

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شاید برایتان جالب باشد که بدانید؛ دفاتر مرکزی بسیاری از شرکت‌های تجاری بزرگ در محله میرداماد قرار دارند. از همین رو امروزه میرداماد به یکی از محله‌های بسیار مهم تجاری تبدیل شده است.
خرید آپارتمان در میرداماد

اگر قصد خرید آپارتمان در میرداماد را دارید، با ما در «مجله ملکی دلتا» همراه شوید تا شما را بیشتر با این محله جذاب آشنا کنیم.

محله میرداماد در منطقه 3 شهرداری تهران واقع شده است که از شمال تا قلهک، از جنوب تا بزرگراه همت، از غرب تا خیابان ولیعصر و از شرق تا خیابان شریعتی را در برمی‌گیرد.

این محله را در گذشته به نام «داودیه» می‌شناختند؛ اما امروزه به یکی از محله‌های بسیار مهم در بخش تجارت تبدیل شده و شما با گذر از این محله شاهد وجود تعداد زیادی شرکت‌ تجاری خواهید بود.

میانگین قیمت خانه در  این محله به نسبت بالا است. چرا که اکثر خانه‌های این محله نوساز و ویلایی هستند از همین رو یافتن خانه با متراژ پایین در آن تا حدودی مشکل است. این موضوع نشان می‌دهد که خرید آپارتمان در میرداماد مناسب افراد قشر بالای جامعه است.

خرید آپارتمان در میرداماد

این محله به بلوارهای زیبا و نسبتاً عریض معروف است که مهم‌ترین آن بلوار میرداماد است. یکی دیگر از مزایای این محله، دسترسی راحت و متعدد به مراکز تجاری، رفاهی و تفریحی است که زندگی را برای ساکنان آن ایده آل کرده است.

مطلب پیشنهادی:  خرید آپارتمان در مولوی از متری 25 میلیون

مهم‌ترین خیابان‌های مسکونی و معروف میرداماد

خیابان جردن(نلسون ماندلا)

خیابان گوی آبادی

خیابان شاه نظری

خیابان نفت

خیابان نیل

خیابان دستجردی (ظفر) و …

اگر شما جزو افرادی هستید که کمتر از خودرو شخصی برای تردد استفاده می‌کنید، قطعاً دسترسی به حمل‌ونقل عمومی به‌ویژه مترو برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است. از همین رو لازم است که بدانید نزدیک‌ترین مترو برای شما در این محله، ایستگاه مترو میرداماد و دکتر شریعتی است.

البته شما می‌توانید از BRT برای تردد نیز استفاده کنید. اتوبوس‌های تندرو مسیر تجریش به میدان راه‌آهن و برعکس، در خیابان ولی‌عصر نزدیک‌ترین اتوبوس تندرو است که  در نزدیکی شما قرار دارد.

نام محله متراژ سن بنا قیمت هر متر مربع قیمت کل (تومان)
میرداماد 102 6 سال 60,000,000 6,120,000,000
میرداماد/نفت شمالی 133 نوساز 84,962,000 11,300,000,000
میرداماد 70 5 سال 74,286,000 5,200,000,000
میرداماد/تابان شمالی 161 21 سال 55,901,000 9,000,000,000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

آجودانیه کجاست؟ معرفی کامل محله+نمونه آگهی

محله آجودانیه یکی از محله‌های اعیان‌نشین تهران است که از امکانات رفاهی و درمانی زیادی برخو…