پرستاران تهران صاحب‌خانه می‌شوند

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
روابط عمومی سازمان نظام پرستاری اعلام کرد: در جهت پاسداشت تلاش‌ها و ایثارگری‌های مدافعان سلامت، تعداد 110 آپارتمان در حال ساخت در شهر‌های دماوند، پردیس، شهر ری، شهرک گلدسته اسلامشهر، شهریار و محله پونک تهران به پرستاران مدافع سلامت واگذار شود.
بنیاد مسکن تهران

به گزارش دلتا مگ به نقل از خبرگزاری آریا، با پیگیری‌های رئیس کل و رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران، مقرر شد، با همکاری بنیاد مسکن تهران تعداد 110 واحد مسکونی به پرستاران مدافع سلامت واجد شرایط استان تهران واگذار شود.

بر اساس این توافق تعداد 10 واحد مسکونی به مساحت 130 تا 140 مترمربع در طرح دماوند سپهر دو، 10 واحد مسکونی 90 و 100 مترمربعی در طرح دماوند سپهر سه، 20 واحد مسکونی به مساحت 80 تا 100 مترمربع در طرح شهریار، 20 واحد مسکونی 80 و 90 مترمربعی در طرح شهرری واگذار می‌شود.

علاوه‌براین 20 واحد مسکونی 120 تا 130 مترمربعی در طرح پردیس، 10 واحد مسکونی 128 تا 164 مترمربعی در طرح پونک تهران و 20 واحد مسکونی 50 تا 80 مترمربعی در طرح گلدسته اسلام شهر به پرستاران واجد شرایط مدافع سلامت تخصیص داده می‌شود.

بدین منظور سامانه‌ای برای ثبت‌نام مسکن پرستاران استان تهران طراحی شده است که متقاضیان می‌توانند با ورود به این سامانه ثبت‌نام اولیه خود را انجام دهند تا پس از بررسی و مطابقت با اولویت‌های مورد نظر نظام پرستاری، افراد منتخب به بنیاد مسکن تهران معرفی شوند.

مطلب پیشنهادی:  گیاهانی که برای رشد به نور نیاز ندارند

معرفی شدگان باید در مرحله اول 35 درصد از قیمت واحد مسکونی را به بنیاد پرداخت می‌کنند. مهلت ثبت‌نام در سامانه، چهارم تا هشتم اسفند و لینک ثبت‌نام مسکن پرستاران واجد شرایط تهران maskan.tkns.ir است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «ابهام در هزینه تمام شده ساخت مسکن ملی» را در دلتا مگ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …