تمدید مجدد مهلت ثبت‌نام نهضت ملی مسکن

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: ثبت‌نام همه گروه‌ها در طرح نهضت ملی مسکن شامل مجردها و متاهل‌ها در حال انجام است و روز ۲۹ اسفندماه این مهلت به پایان می‌رسد.
سامانه نهضت ملی

به گزارش دلتا مگ و به نقل از ایسنا، فرصت نام‌نویسی در سامانه نهضت ملی مسکن به نشانی saman.mrud.ir برای همه گروهها از جمله افراد مجرد بالای ۲۳ سال که پیش از این تا ۲۰ بهمن ماه اعلام شده بود تا انتهای سال جاری تمدید شد.

محمود محمودزاده گفت: در حال حاضر پالایش بیش از ۹۵ درصد از کل متقاضیان نهضت ملی مسکن انجام شده و برای کنترل شرط سکونت به ادارات راه و شهرسازی استانها ارسال شده‌اند.

وی همچنین اعلام کرد: در مقطع زمانی نیاز است تا سایت نام‌نویسی طرح نهضت ملی مسکن بسته و ارزیابی‌های کلی و ساماندهی ثبت‌نامی‌ها انجام شود که این کار بعد از پایان اسفند آغاز خواهد شد. در عین حال اگر تقاضایی متعاقب آن وجود داشته باشد در آینده برای تمدید نام‌نویسی در طرح نهضت ملی مسکن تصمیم گرفته خواهد شد.

جزییات طرح نهضت ملی مسکن

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: در حال حاضر همه گروه‌های واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در حال ثبت‌نام هستند و فقط مختص به مردان مجرد بالای ۲۳ سال سن نیست. همچنین در تمامی شهرهای کشور ثبت‌نام انجام می‌شود.

محمودزاده چند روز قبل درباره تکلیف متقاضیانی که پیامک تعیین وضعیت آنها ارسال نشده گفته بود، متقاضیانی که پیش از این در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند و هنوز نتایج آن‌ها پالایش و اعلام  نشده، می‌توانند به ادارات راه و شهرسازی استان و یا شرکت عمران شهرهای جدید محل سکونت خود و در شهرهای زیر صد هزار نفر نیز به بنیاد مسکن مراجعه کنند تا از نتیجه ثبت نام خود آگاه شوند.

مطلب پیشنهادی:  خانه‌دار کردن مردم با زمین رایگان

طبق آخرین آماری که وزارت راه و شهرسازی ارایه داده تا روز یکم اسفندماه ۱۴۰۰ تعداد ۳۲۰ هزار واحد یا تکمیل شده یا آماده عملیات اجرایی است و برای یک میلیون واحد تامین زمین شده است.

رستم قاسمی ـ وزیر راه و شهرسازی ـ وعده داده که تا پایان سال جاری ۸۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن به مرحله عملیات اجرایی برسد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «کاهش قیمت مسکن اجاره‌ای در راه است» را در دلتا مگ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …