دریافت اقرارنامه محضری از متقاضیان مسکن مهر ممنوع است

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
از این پس متقاضیان مسکن مهر بدون ارائه اقرارنامه و صرفا با امضاء و اثر انگشت زیر صورت مجلس تحویل واحد همراه با ذکر نواقص احتمالی نسبت به تحویل واحد مسکونی خود اقدام کنند.
اقرارنامه محضری

به گزارش دلتا مگ به نقل از فارس، براساس نامه ارسال شده از سوی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن به‌ کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی دادستانی کل کشور، دریافت اقرارنامه محضری تحویل واحد توسط پیمانکاران مسکن مهر از متقاضیان واحد مسکونی ممنوع بوده و مورد تایید وزارت راه و شهرسازی نیست.

این ممنوعیت در شرایطی صادر شده است که به استناد گزارشات مردمی، پیمانکاران و سازندگان مسکن در شهرهای جدید به خصوص در پردیس، پرند و هشتگرد در فرآیند تحویل واحد مسکونی از متقاضیان افرارنامه محضری تقاضا می‌کنند.

سازندگان مسکن مهر تا یک سال پس از تحویل موظف به رفع نقص واحد هستند.

بر اساس دستور صادر شده، از این پس متقاضیان مسکن مهر بدون ارائه اقرارنامه  محضری و صرفا با امضاء و اثر انگشت زیر صورت مجلس تحویل واحد همراه با ذکر نواقص احتمالی نسبت به تحویل واحد مسکونی خود اقدام کنند.

‌بنابر دستور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن، پیمانکاران مسکن مهر موظف هستند تا یک سال پس از تحویل موقت، نسبت به رفع نقص واحدهای مسکن مهر اقدام کنند.

مطلب پیشنهادی:  احداث مسکن متقاضی محور اجرا می‌شود

پیشنهاد مطالعه: مطلب «واحدهای طرح نهضت ملی مسکن تا آخر سال آماده نمی‌شود» را در دلتا مگ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …