بیش از ۳ میلیون نفر در سامانه ثمن ثبت‌نام کردند

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
معاون مسکن و ساختمان گفت: تاکنون بیش از ۳ میلیون و ۱۷۹ هزار متقاضی در سامانه ثمن برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.
سامانه ثمن

به گزارش دلتا مگ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمود محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: بیش از ۳ میلیون نفر در سامانه ثمن (نهضت ملی مسکن) ثبت‌نام کردند که 320 هزار نفر آن را مردان مجرد بالای ۲۳ سال تشکیل می‌دهد.

معاون مسکن و ساختمان گفت: برای بخش عمده‌ای از این تعداد ثبت‌نام، یعنی بیش از ۳ میلیون نفر معادل ۹۵ درصد متقاضیان مراحل پالایش سه شرطِ فرم ج، عدم مالکیت خصوصی و تاهل در ستاد انجام شده و لیست افراد پالایش شده به کارتابل استان‌ها برای بررسی شرط چهارم یعنی سابقه سکونت ارسال شده است.

وی توضیح داد: برای آن دسته‌ای از متقاضیان که شرط چهارم نیز احراز شود با پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد و افراد واجد شرایط به شکل الکترونیکی به بانک معرفی می‌شوند تا برای آنها حساب باز شود و مراحل خود را طی کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص تعداد ثبت‌نام مردان مجرد بالای ۲۳ سال سن نیز اعلام کرد: چنانچه با تقاضای قابل‌ملاحظه‌ای برای تمدید مواجه شویم، احتمال تمدید وجود دارد. در غیر این صورت لیست ثبت‌نام ۲۰ بهمن ماه بسته خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:  خرید ۳۰۰۰ واحد مسکن مهر توسط یک دلال!

محمودزاده در خصوص ثبت‌نام خودمالکان و معرفی آنها به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن اعلام کرد: تقاضای بیش از ۵۸ هزار مالک برای دریافت تسهیلات خودمالکی در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت و به بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات معرفی شده‌اند.

محمود محمودزاده اظهار امیدواری کرد تا این بخش از پالایش نیز در استان‌ها و شهرهای جدید انجام شود و به زودی به اتمام برسد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «پیش‌بینی قیمت مسکن در سال 1400» در دلتا مگ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …