افتتاح پروژه کلان حوزه مسکن همزمان با دهه فجر

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که در دهه فجر بیش از ۶۰۰ پروژه کلان حوزه مسکن و حمل‌ونقل با اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.
پروژه کلان حوزه مسکن

به گزارش دلتا مگ به نقل از پایگاه وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی امروز ۱۷ بهمن ماه و همزمان با آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۰۹ هزار واحد مسکن طرح نهضت ملی و آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی حوزه مسکن عنوان کرد: وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم دو اقدام کلان را در دستور کار دارد که این دو اقدام در حوزه تولید مسکن و اجرای طرح نهضت ملی و همچنین تحول در زمینه حمل و نقل است.

وی با بیان اینکه در ماه‌های گذشته اقدامات موثری برای احداث ۴ میلیون واحد مسکونی در کشور انجام شده است، عنوان کرد: امیدواریم تحویل واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن، طبق زمان‌بندی مقرر صورت بگیرد.

قاسمی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در زمان‌بندی مقرر با تامین به موقع زمین و شروع همزمان واحد‌ها در حال انجام است.

پروژه کلان حوزه مسکن

قاسمی با تشکر از مقامات استانی در استان‌های زنجان، فارس، سیستان‌و‌بلوچستان و کرمان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و آغاز بیش از ۲۰۹ هزار واحد طرح نهضت ملی بر تحول در بخش‌های مسکن و حمل و نقل استان‌ها و رفع موانع تاکید کرد.

مطلب پیشنهادی:  نرخ های اجاره مسکن از توان مستاجران فراتر رفت

وی در عین حال توجه به مناطق محروم و محرومیت‌زدایی از برخی از استان‌ها را دستورکار وزارت راه و شهرسازی دانست و توضیح داد: مذاکراتی با شرکت بازآفرینی شهری ایران در خصوص ساماندهی حاشیه‌نشینی و بازآفرینی محلات فرسوده و هدف بازآفرینی با مدیرعامل شرکت انجام شده است.

قاسمی تاکید کرد: به منظور محرومیت‌زدایی از استان سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه بلوچستان، اقدامات موثری در دستور کار است.

در پایان گفتنی است، در دهه فجر امسال ۴۸۶ پروژه در حوزه حمل‌ونقل با اعتبار ۶۰۴۲ میلیارد تومان و ۱۱۶ پروژه در حوزه مسکن با اعتبار ۱۰۶۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

مطالعه بیشتر: مطلب «صف متقاضیان نهضت ملی مسکن» را در دلتا مگ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …