آخرین قیمت اوراق مسکن برای مجردها و متاهل‌های تهرانی

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مجردهای ساکن تهران می‌توانند تا ۲۸۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند که شامل ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن و ۸۰ میلیون تومان وام جعاله می‌شود.
وام ۴۸۰ میلیون تومانی مسکن

به گزارش دلتا مگ به نقل از خبرآنلاین، قیمت اوراق مسکن نسبت به ۱۰ روز گذشته افزایش نامحسوس داشته است، به طوریکه زوج‌های ساکن تهران برای اخذ وام ۴۸۰ میلیون تومانی مسکن باید کمی بیش از ۵۶ میلیون تومان پرداخت کنند.

مجردهای ساکن تهران برای دریافت ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات، باید ۴۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که با تخفیف در نظر گرفته شده تعداد اوراق ۲۰۰ و هزینه آن با تسه ۱۱۷ هزار و ۶۰۰ تومانی، ۲۳ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان می شود.

همچنین با در نظر گرفتن ۸۰ میلیون تومان وام جعاله که برای آن با تخفیف باید ۸۰ برگه به مبلغ ۹ میلیون و ۴۰۸ هزار تومان خریداری شود، مجموع هزینه خرید اوراق ۳۲ میلیون و ۹۲۸هزار تومان خواهد شد.

زوج‌های تهرانی نیز برهمین اساس می‌توانند تا سقف ۴۸۰ میلیون تومان شامل ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر و ۸۰ میلیون تومان وام جعاله دریافت کنند؛ که البته طبق تصمیم جدید، زوجین باید ۴۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه آن ۴۷ میلیون و ۴۰هزار تومان می‌شود که همراه با هزینه ۹ میلیون و۴۰۸  هزار تومانی وام جعاله در مجموع باید ۵۶ میلیون و ۴۴۸هزار تومان پرداخت کنند.

مطلب پیشنهادی:  وعده ساخت مسکن انبوه امکان پذیر است

سقف این تسهیلات برای مراکز استان و شهرهای با جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفر برای مجردها به ۱۶۰ و برای زوجین به ۳۲۰ میلیون تومان رسیده است که با توجه به این‌که مجردها با تخفیف باید ۱۶۰ و متاهل‌های ساکن این شهرها نیز باید ۳۲۰  برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند، مجردها باید ۱۸ میلیون و ۸۱۶ هزار تومان و متاهل‌ها نیز باید  ۳۷ میلیون و ۶۲۳هزار تومان پرداخت کنند.

این وام برای مجردهای سایر مناطق شهری با تخفیف به ۶۰ و برای زوجین این مناطق نیز به ۱۲۰ میلیون تومان رسیده است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «مالکان بافت فرسوده اصفهان، تسهیلات دریافت می‌کنند» در دلتا مگ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …