خرید و فروش خانه در اصفهان

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پیش فروش آپارتمان در اصفهان و همچنین مشارکت در ساخت از راه‌های بسیار مناسب برای خرید و فروش آپارتمان در اصفهان هستند. این دو خدمت ویژه مخصوصا برای جوانان و زوج‌ها بسیار مناسب بوده و کوتاه‌ترین مسیر به سمت خانه‌دار شدن آن‌ها به شمار می‌رود.
خرید و فروش آپارتمان در اصفهان

به گزارش دلتا مگ به نقل از بازار، در زمان حال شاهد آرامش خرید و فروش آپارتمان در اصفهان هستیم. حتی شاید در دو سه ماه اخیر به اندازه خیلی کمی شاهد کاهش قیمت‌ها در بازار هم بوده‌ایم. ولی باز هم صعود قیمت‌ها در سال‌های گذشته آنقدر زیاد بوده است که خرید خانه دور از دسترس به نظر می‌رسد.

اما در این میان تهاتر و معاوضه از جمله گزینه‌هایی هستند که به راحتی می‌توانید با استفاده از آن‌ها به شدت ریسک معاملات خود را نیز کاهش دهید. در این صورت می‌توانید معاملات خرید و فروش آپارتمان در اصفهان را به صورت همزمان و با کمترین هزینه انجام دهید.

تهاتر در معنی لغوی همان معاملات پایاپای و بدون رد و بدل شدن پول به عنوان وجه معامله است. اما این کلمه در قانون دارای معنای وسیع‌تری بوده و شرایط خاصی را نیز شامل می‌شود.

انواع تهاتر در بازار مسکن اصفهان

انواع تهاتر در بازار مسکن اصفهان

یکی از انواع تهاتر که در بازار املاک بسیار مصطلح است، تهاتر ملک با ملک است. در این نوع از معاوضه ممکن است خانه ویلایی بزرگ، آپارتمان با متراژ بالا، زمین ساختمانی، باغ و ویلا و … به عنوان آورده طرف اول مطرح باشد و قصد ایشان تهاتر با خانه کوچک‌تر، چند واحد آپارتمان و یا خانه ویلایی باشد.

مطلب پیشنهادی:  آخرین وضعیت قیمت اوراق مسکن

در تهاتر ملک با کالا هم می‌توانیم از کالاهای مصرفی استفاده نماییم و هم کالاهای سرمایه‌ای. بدین‌صورت از مواد غذایی تا کالاهای باارزش می‌تواند مورد معاوضه قرار گیرد. پس بنابر نیاز مشتری می‌توان انواع کالا را برای تهاتر با ملک پیشنهاد داد.

تهاتر یا معاوضه ملک با مصالح ساختمانی برای کسانی که در حوزه ساختمان‌سازی در حال فعالیت هستند به عنوان یک مزیت محسوب می‌شود. زیرا می‌توانند بدون هزینه نقدی و تنها با معاوضه آپارتمان‌های در حال ساخت خود، مصالح مورد نیازشان را تامین نمایند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «افزایش معاملات خرید مسکن در مناطق ۹ تا ۲۰ تهران» در دلتا مگ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …