داستان ادامه‌دار مشکلات واحدهای مسکن مهر پردیس

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آنچه امروز در پردیس جلب توجه می‌کند، علاوه بر عدم تکمیل حدود ۱۴ هزار واحد مسکن مهر، وجود نقص در واحدهای تحویل شده است که مشکلات بسیاری را برای ساکنان آن به همراه داشته است.
شهر پردیس

به گزارش دلتا مگ به نقل از مهر، نواقصی همچون نصب نشدن آسانسور، شیرآلات، سیم‌کشی برق واحدها، لوله کشی مربوط به فاضلاب، فلاش تانک، روشویی، دریچه کولر، قرنیز، توالت فرنگی، شکستگی پنجره‌ها و درهای ورودی واحدها از جمله نواقص واحدهای تحویل شده در فازهای مختلف مسکن مهر پردیس است، که گویی هیچ مسئولی نیز به تکمیل آن‌ها توجهی ندارد.

شاید این سوال مطرح شود که علت تحویل گرفتن این واحدهای مسکونی با وجود نواقص چه بوده است؟ برخی از ساکنان فاز 11 در پردیس در تنگنا قرار داشتن شرایط مالی خود را عامل این موضوع اعلام می‌کنند و می‌گویند: متأسفانه ما حتی از داشتن گاز نیز محرومیم و در این فصل سرما مجبوریم برای گرمایش از کپسول‌های گاز مایع که تهیه آن‌ها بسیار سخت و گران است، استفاده کنیم.

مدیرعامل سابق شرکت عمران شهر جدید پردیس در خصوص این نواقص و زمان رفع آن‌ها گفت: یک سری نواقص در برخی واحدها وجود دارد، که در این موارد از مالکان خواسته بودیم، با یک چک لیست واحدها را تحویل بگیرند و نواقص در بازه زمانی مشخص توسط پیمانکار برطرف شود.

این اظهارات در حالی انجام می‌شود، که پیمان پیرفرشی، مدیرعامل جدید شرکت عمران شهر پردیس، که کمتر از یک ماه است، معارفه شده، گفته است: نمی‌توانیم، آمار کلی در خصوص برخی نواقص را اعلام کنیم، چرا که زمانی که متقاضیان واحد را تحویل می‌گیرند، به مرور نواقصی مانند نشتی آب و… مشخص می‌شود.

مطلب پیشنهادی:  امکان زندگی در سیارات دیگر تنها به این شرط!

مسکن مهر پردیس

اتمام حجت با پیمانکاران کم کار مسکن مهر پردیس

این نواقص سبب ورود مدعی‌العموم به ماجرا شده و دادستان عمومی و انقلاب پردیس از اتمام حجت با مسئولان شرکت عمران و پیمانکاران کم کار مسکن مهر در جلسه ابتدا دی‌ماه خبر داد و افزود: پرونده‌های زیادی در این خصوص تشکیل شده و شاکیان متعددی در این خصوص مراجعه کرده‌اند، که بر همین اساس به عنوان مدعی‌العموم پیگیر رفع نواقص و برخورد با خاطیان هستیم.

علیرضا آغاجری در پایان خاطرنشان ساخت: متأسفانه در برخی موارد شاهد هستیم که پیمانکاران، مصالح و تجهیزات بی کیفیت را تحویل مردم داده‌اند. در همین راستا بیش از ۳۰ پیمانکار خلع‌ید و یا فسخ قرارداد شده است.

مطالعه بیشتر: مطلب «چالش اصلی بازار مسکن؛ کمبود عرضه نسبت به تقاضاست» را در دلتا مگ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …