معرفی منطقه 8 تهران و نقدینگی موردنیاز برای خرید خانه

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر به دنبال خرید خانه در منطقه 8 تهران هستید، تا انتها همراه ما باشید تا ضمن بررسی قیمت مسکن، شما را بیشتر با این منطقه آشنا کنیم.
مناطقه 22گانه تهران

به گزارش دلتا مگ، منطقه 8 تهران یکی از مناطق قدیمی محسوب می‌شود که در شرق پایتخت واقع شده است که به دلیل دسترسی بسیاری خوبی به امکانات رفاهی، درمانی، آموزشی که دارد، افراد زیادی متقاضی خرید خانه در منطقه 8 تهران هستند.

یکی از ویژگی خوب این منطقه دسترسی راحت به تمام نقاط تهران است؛ این منطقه به دلیل وجود مترو، اتوبوس‌های تندرو، تاکسیرانی و از سمت دیگر وجود بزرگراه‌های رسالت، باقری، امام علی (ع) این دسترسی را راحت‌تر کرده است.

اگر نقدینگی محدودی دارید، خرید خانه در منطقه 8 تهران می‌تواند گزینه خوبی باشد؛ چرا که قیمت مسکن در این منطقه به نسبت سایر مناطق تهران معقول‌تر است.

تهرانپارس یکی از محله‌های معروف منطقه 8 به شمار می‌رود که به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم شده که قسمت شرقی آن به نسبت کوچکتر است. از محله‌های منطقه 8 تهران می‌توان به محله هفت حوض، تهرانپارس، فدک، مدائن، گلبرگ، مجیدیه، وحیدیه، تسلیحات اشاره کرد.

خرید خانه در منطقه 8

میانگین قیمت مسکن در منطقه 8 تهران از 20 میلیون تومان آغاز و تا 45 میلیون تومان ادامه دارد؛ در برخی از محله‌های این منطقه قیمت واحدهای نوسازی تا بالای 60 میلیون تومان نیز می‌رسد.

در ادامه قیمت مسکن در برخی از محله‌های این منطقه را به شما معرفی خواهیم کرد، اما اگر به دنبال مشاهده فایل‌های بیشتری هستید در اینجا کلیک کنید.

  • تهرانپارس: 115 متری، یکسال ساخت، دو خوابه، طبقه دوم با امکانات (آسانسور- انباری-پارکینگ)/ قیمت هر متر مربع: 43 میلیون تومان
  • هفت حوض: 72 متری، دو خوابه، 5 سال ساخت، طبقه اول با امکانات (آسانسور- انباری-پارکینگ)/ قیمت هر متر مربع: 46 میلیون تومان
  • مجیدیه جنوبی: 60 متری، دو خوابه، 8 سال ساخت، طبقه سوم با امکانات (آسانسور- انباری-پارکینگ)/ قیمت هر متر مربع: 27 میلیون 500 هزار تومان
  • تسلیحات: 75 متری، یک خوابه، 18 سال ساخت، طبقه سوم با امکانات (آسانسور- انباری-پارکینگ)/ قیمت هر متر مربع: 21 میلیون تومان
  • محله کرمان: 54 متری، یک خوابه، 5 سال ساخت، طبقه سوم با امکانات (آسانسور- پارکینگ)/ قیمت هر متر مربع: 39 میلیون تومان
مطلب پیشنهادی:  خانه‌های کمتر از یک میلیارد تومان در پایتخت

مطالعه بیشتر: «رهن خانه در منطقه فرشته تهران»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

بهترین محله های تهران برای خرید آپارتمان

تهران به عنوان پایتخت ایران، پرجمعیت‌ترین شهر کشور است. به همین دلیل افراد زیادی متقاضی خر…