اشتباه در ارسال پیامک، باعث تجمع ۱۵۰ نفری مقابل بنیاد مسکن شد

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کارشناس مسئول طرح‌های ملی مسکن بنیاد مسکن خراسان رضوی می‌گوید: در ارسال پیامک پیش از بررسی، اشتباه شده است و ما نیز سعی کردیم جلو خطا را بگیریم.
طرح های حمایتی مسکن

به گزارش دلتا مگ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان مشهد، دو روز پیش جمعی از متقاضیان طرح «نهضت ملی مسکن» در مشهد پیامکی از بنیاد مسکن با این مضمون دریافت کردند: «متقاضی گرامی طرح های حمایتی مسکن! جهت تشکیل پرونده ثبت نام در تاریخ ۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۶ و ۳۶ دقیقه به بنیاد مسکن مراجعه بفرمایید.»

همین افراد ساعاتی بعد پیامکی با این مضمون دریافت کردند: «متقاضی گرامی طرح‌های حمایتی مسکن! برای تشکیل پرونده ثبت نام در تاریخ ۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه، تاریخ یادشده ملغا و تاریخ جدید متعاقبا پیامک می‌شود و به بنیاد مسکن شهرستان مراجعه بفرمایید.»

نوفرستی کارشناس مسئول طرح‌های ملی مسکن بنیاد مسکن خراسان رضوی می‌گوید: بعد از ارسال پیامک اولیه، ۲ پیامک درباره لغو مراجعه برای متقاضیان فرستاده شده است. ابتدا این پیامک از طریق سامانه وزارتخانه ارسال شده است تا به متقاضیان این طرح که ساکن مشهدند، اما برای طرقبه ثبت نام کرده بودند، بگوییم که این امر امکان پذیر نیست.

کارشناس مسئول طرح‌های ملی مسکن بنیاد مسکن خراسان رضوی گفت: اما پس از آن متوجه شدیم که به حضور افراد نیاز نیست. زیرا مدارک افراد در سامانه بارگذاری شده است و می‌توانیم از طریق سامانه به احراز محل سکونتشان برسیم.

ثبت نام در شهر‌های جدید نیاز به سکونت پنج ساله ندارد

ثبتنام در شهر‌های جدید نیاز به سکونت پنجساله ندارد

به گفته کارشناس مسئول طرح های ملی مسکن بنیاد مسکن خراسان رضوی افراد برای ثبت نام در هر شهری باید سابقه سکونت پنج ساله در آن شهر داشته باشند، اما طبق تصمیم وزارت راه  و شهرسازی درباره مشهد، متقاضیان می‌توانند در شهر‌های جدید گلبهار، بینالود و ملک آباد نیز ثبت نام کنند و نیازی به سابقه سکونت پنج ساله وجود ندارد.

مطلب پیشنهادی:  خریدهای دومنظوره در بازار مسکن

به گفته نوفرستی: اکنون نیز ظرفیت مشهد از این نظر تکمیل شده است و این افراد باید درخواستشان را برای طرقبه لغو و یکی از این ۳ شهر را انتخاب کنند. اینکه ثبت نام برای درخواست مسکن در شهر طرقبه در سامانه باز بوده است، دلیل بر خطای سامانه نیست.

کارشناس مسئول طرح‌های ملی مسکن بنیاد مسکن خراسان رضوی می‌گوید: در ارسال پیامک پیش از بررسی، اشتباه شده است و ما نیز سعی کردیم جلو خطا را بگیریم. به همین دلیل در روز دوم بهمن، یعنی پیش از تاریخی که در پیامک برای حضور افراد اعلام شده بود، به متقاضیان لغو این مراجعه را اعلام کردیم.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «عرضه مسکن همچنان بیشتر از تقاضاست» در دلتا مگ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …