نقدینگی موردنیاز برای خرید خانه در چیتگر چقدر است؟

1
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر به دنبال اطلاع از قیمت خرید خانه در چیتگر هستید و قصد دارید با این محله جذاب بیشتر آشنا شوید، تا انتها این گزارش همراه ما باشید.
قیمت خرید خانه در چیتگر

به گزارش دلتا مگ، چیتگر محله‌ای در منطقه 22 تهران است که بسیاری آن را با برج‌ها و ساختمان‌های نوساز و مدرنش می‌شناسند؛ البته از جاذبه‌های گردشگری آن مانند دریاچه چیتگر و آب و هوای بسیاری مطلوبش نمی‌توان چشم‌پوشی کرد.

محله چیتگر یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید خانه و سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید چرا که آینده طلایی منطقه 22 به ویژه چیتگر را بسیاری از کارشناسان تائید و تاکید می‌کنند.

در طی سالیان اخیر با رواج ساخت‌وساز در این منطقه بسیاری از شرکت‌های شخصی در این محله اقدام به ساخت برج‌های لوکس و شیک با امکانات رفاهی بسیار زیادی کرده‌اند. از همین رو با گذر از این شهرک، قطعاً آسمان خراش‌های چیتگر نظر شما را جلب خواهند کرد.

لازم به توضیح است که شهرک چیتگر در سه پهنه (A-B-C) واقع شده است. بوستان «پهنه A» قدیمی‌ترین قسمت شهرک چیتگر  محسوب می‌شود.

اگر بخواهیم در خصوص موقعیت جغرافیایی این محله دقیق‌تر توضیح دهیم، باید عنوان کرد که شهرک چیتگر در بخش غربی دریاچه چیتگر و بخش جنوبی پارک هزار و یک شهر و همچنین در بخش شمالی پارک چیتگر، باغ ملی گیاه شناسی و چهارباغ و اتوبان حکیم قرار دارد. این شهرک در کنار بازار بزرگ و مشهور ایران مال واقع شده است از سمت جنوبی نیز به اتوبان خرازی متصل می‌شود.

قیمت خرید خانه در چیتگر

با توجه به ساخت و سازهای بسیاری که در چیتگر در حال انجام است، شما امکان خرید پیش فروش خانه را نیز خواهید داشت. این موضوع برای افرادی که نقدینگی محدودی دارند، اما به دنبال رویای خانه‌دار شدن در آینده هستند، بسیار گزینه مناسبی است. هم اکنون واحدهای پیش فروش بسیاری در چیتگر هستند که با قیمت متری بین 6 تا 12 میلیون تومان امکان پیش خرید آن وجود دارد.

مطلب پیشنهادی:  قیمت مسکن در مناطقی که فوتبالیست‌های مشهوری دارند

قیمت خانه در چیتگر به صورت میانگین از متری 32 میلیون تومان آغاز و تا 60 میلیون تومان ادامه دارد. قیمت خرید خانه در چیتگر متناسب با موقعیت قرارگیری، متراژ، امکانات ساختمان، نوع ساخت و غیر متفاوت است.

در ادامه قیمت برخی از فایل‌های آگهی شده خانه در چیتگر که طی یک هفته اخیر در سایت ملکی دلتا آگهی شده است را مشاهده خواهید کرد:

واحد 138 متری، سه خوابه، 8 سال ساخت، طبقه یازدهم با امکانات (آسانسور- پارکینگ – انباری)/ قیمت هر متر مربع: 34 میلیون تومان

واحد 157 متری، سه خوابه، 4 سال ساخت، طبقه هشتم با امکانات (آسانسور- پارکینگ – انباری)/ قیمت هر متر مربع: 33 میلیون تومان

111 متری، دو خوابه، سه سال ساخت، طبقه یازدهم با امکانات (آسانسور- پارکینگ – انباری)/ قیمت هر متر مربع: متری 58 میلیون تومان

150 متری، سه خوابه، نوساز، طبقه سوم با امکانات (آسانسور- پارکینگ – انباری)/ قیمت هر متر مربع: 46 میلیون تومان

مطالعه بیشتر: مطلب «نگاهی به وضعیت بازار مسکن در منطقه 3 تهران» را در دلتا مگ بخوانید.

یک نظر

  1. […] مطالعه: مطلب «نقدینگی موردنیاز برای خرید خانه در چیتگر چقدر است؟» را در دلتا مگ […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …