اگر به دنبال خرید خانه در منطقه 1 تهران هستید، بخوانید

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که خرید خانه در منطقه یک تهران را انتخاب کرده‌اید، با ما همراه باشید تا ضمن بررسی قیمت، شما را با این منطقه بیشتر آشنا کنیم.
ارزان ترین منطقه تهران

به گزارش دلتا مگ، قبل از اینکه هر فردی بخواهد اقدام به خرید خانه کند به ویژگی‌ها، دسترسی، امکانات رفاهی و تفریحی، مراکز درمانی، حمل و نقل عمومی و غیره منطقه‌ای که به دنبال خرید خانه در آن است فکر می‌کند؛ شما با خرید خانه در منطقه یک تهران به تمامی این امکانات، دسترسی آسان و راحت خواهید داشت.

همانطور که اغلب افراد می‌دانند قیمت مسکن در این منطقه بسیار بالاست؛ پس برای اینکه بتوانید در این منطقه صاحب خانه شوید هم باید سرمایه بالایی داشته و هم اینکه برای گذران زندگی درآمد خوبی داشته باشید. پس اگر این شرایط را دارا هستید، شما بهترین گزینه را برای زندگی در یک منطقه لوکس انتخاب کرده‌اید.

الهیه، فرشته، ظفر، نیاوران، قیطریه، دارآباد، اندرزگو، فرمانیه، زعفرانیه جزو محله‌های گران قیمت این منطقه به شمار می‌روند که نام آن برای هر پایتخت نشینی آشناست.

قیمت مسکن به صورت میانگین در منطقه یک تهران از متری 70 میلیون تومان آغاز و تا 200 میلیون تومان به بالا ادامه دارد؛ البته باید عنوان کرد که قیمت مسکن بسته به موقعیت قرارگیری، امکانات واحد مسکونی، نوع ساخت، عمر بنا و غیره متفاوت است.

برای مثال در حال حاضر یک واحد مسکونی 176 متری، سه خوابه، نوساز، فول امکانات در محله درکه، متری 193 میلیون تومان در سایت ملکی دلتا آگهی شده است؛ خرید این خانه نیازمند 34 میلیارد تومان سرمایه است.

مطلب پیشنهادی:  کاهش شدید سهم تسهیلات مسکن

گران ترین منطقه تهران

یکی از ویژگی منطقه یک تهران آب و هوای خوش آن است که مکان‌های تفریحی کوهستانی آن مانند درکه، دربند، توچال مزیت این منطقه را چند برابر کرده است.

خانه لوکس و گران قیمت در این منطقه کم نیست؛ خانه‌هایی که حتی خرید یک متر آن برای بسیاری شبیه یک رویاست. برای مثال یک واحد مسکونی 440 متری در الهیه تهران متری 320 میلیون تومان آگهی شده است که خرید آن نیازمند حدود 140 میلیارد بودجه است.

در پایان گفتنی است، اگر به دنبال خرید خانه در منطقه یک تهران هستید، با مراجعه به سایت ملکی دلتا در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید ملک مورد نظر خود را پیدا کنید.

مطالعه بیشتر: «بازار مسکن به کدام سمت و سو می‌رود؟»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

بهترین محله های تهران برای خرید آپارتمان

تهران به عنوان پایتخت ایران، پرجمعیت‌ترین شهر کشور است. به همین دلیل افراد زیادی متقاضی خر…