با چه میزان نقدینگی می‌توان در طرشت خانه خرید؟

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در این گزارش قصد داریم قیمت خرید خانه در طرشت را مورد بررسی قرار دهیم و شما را بیشتر با این محله آشنا کنیم؛ اگر به دنبال خرید خانه در طرشت هستید تا انتها با ما همراه باشید.
خرید خانه در طرشت

به گزارش دلتا مگ، طرشت یک محله قدیمی در غرب استان تهران است که به دلیل ساخت و سازهایی که در سال‌های اخیر در آن انجام شده، متقاضیان بسیاری قصد خرید خانه در طرشت را پیدا کرده‌اند.

بافت سنتی این منطقه همچنان در کنار ساخت و سازهای چند سال اخیر حفظ شده است از همین رو می‌توان گفت بافت شهری محله طرشت تلفیقی از قدیمی ساز و نوساز است.

طرشت یکی از محله‌های ارزان قیمت منطقه 2 تهران به شمار می‌رود که متوسط قیمت در آن بین 30 تا 35 میلیون تومان (هر متر مربع) است.

قیمت هر مترمربع از واحدهای نوساز در این محله بالای 40 میلیون تومان است؛ برای مثال در حال حاضر یک واحد مسکونی 120 متری، نوساز، دو خوابه، طبقه پنجم با امکانات (انباری – آسانسور – پارکینگ) متری 46 میلیون تومان قیمت گذاری شده است؛ خرید این خانه نیازمند 5 میلیارد و 520 میلیون تومان نقدینگی است.

خرید خانه در طرشت

یکی از مزایای محله طرشت تنوع متراژی واحدهای مسکونی بین 60 تا 120 متر است. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که قیمت یک واحد مسکونی متناسب با نوع ساخت، سال ساخت، امکانات ساختمان، لوکیشن منطقه و غیره متغیر است.

مطلب پیشنهادی:  از طرح جهش تولید مسکن در اصفهان چه خبر؟

خرید خانه در این محله حتی با نقدینگی زیر یک و نیم میلیارد تومان نیز امکان پذیر است؛ البته از این خانه‌ها نباید انتظار امکانات مناسب را داشته باشید.

برای مثال در حال حاضر یک واحد مسکونی 40 متری، 20 سال ساخت، بدون امکانات با قیمت یک میلیارد و 100 میلیون تومان آگهی شده است. یا یک واحد مسکونی 76 متری، 30 سال ساخت، بدون امکانات با قیمت یک میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

اگر به دنبال مشاهده فایل‌های آگهی شده بیشتری از محله طرشت هستید، می‌توانید با مراجعه به سایت ملکی دلتا، خانه ایده‌آل خود را در کمترین زمان ممکن پیدا کنید.

مطالعه بیشتر: مطلب «قیمت خانه در پونک چند؟» را در دلتا مگ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …