مجردها برای نام نویسی مسکن حمایتی صبور باشند

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
افراد مجرد که در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام می‌کنند باید در زمان تحویل واحد متاهل شده باشند، در غیر این صورت قیمت واحد طبق کارشناسی روز برای متقاضیان محاسبه می‌شود.
سامانه نضهت ملی مسکن

به گزارش دلتا مگ، امروز صبح اعلام شد که از ساعت ۱۲ سامانه نهضت ملی مسکن به روز رسانی و نام نویسی مردان مجرد بالای ۲۳ سال در سایت آغاز و تا ۲۰ بهمن ماه این ثبت نام ادامه دارد و در صورت تایید اطلاعات متقاضیان باید تعهد محضری برای متاهل شدن بدهند.

بنابر اعلام معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی سامانه نهضت ملی مسکن از ساعت ۱۲ ظهر (دوشنبه) ۲۰ دی‌ماه برای ثبت‌نام مردان مجرد بالای ۲۳ سال باید قابل دسترسی می‌بود در حالیکه با مراجعه به سایت هیچ گزینه‌ای برای ثبت‌نام این دسته از متقاضیان وجود ندارد.

از سوی دیگر هنوز شرایطی که باید متقاضیان مجرد برای ثبت نام داشته باشند هم در سامانه نهضت ملی مسکن به روز رسانی نشده و بسیاری از افراد مجرد هنوز نمی‌دادند که باید برای ثبت نام دارای چه شرایطی باشند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پیش از این حداقل سن مجاز برای مجردها ۲۵ سال اعلام شده بود که به ۲۳ سال کاهش یافته است، افزود: افراد مجرد که در این طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام می‌کنند باید در زمان تحویل واحد متاهل شده باشند، در غیر این صورت قیمت واحد طبق کارشناسی روز برای متقاضیان محاسبه می‌شود.

مطلب پیشنهادی:  نیاز کشور به ساخت 10 میلیون خانه

از تاریخ ۲۸ مهرماه تا ۱۵ دی‌ماه مرحله نخست ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن با ثبت‌نام ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در سامانه saman.mrud.ir انجام شد.

در ۶۷۴ شهر هنوز ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن آغاز نشده اما بنا بر اعلام وزارت راه و شهرسازی، بازگشایی این شهرها نیز در دستور کار قرار گرفته است که با تامین نیازهای مربوط به تجهیز و توسعه سامانه نضهت ملی مسکن به تدریج اعلام  می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «صحت پیامک ملک شما به عنوان خانه خالی شناسایی شده است، تایید شد»  را در دلتا مگ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …