خرید آپارتمان در پونک، پرطرفدارترین محله شمال غرب تهران

0
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر به دنبال محله‌ای با دسترسی آسان و امکانات رفاهی مناسب برای زندگی هستید، محله پونک انتخاب مناسبی است که در ادامه مطلب اطلاعات مفیدی از این محله را در اختیار شما قرار داده‌ایم.
محله پونک تهران

اگر به دنبال محله‌ای قدیمی با امکانات فراوان در شمال غرب پایتخت هستید، محله پونک تهران انتخاب مناسبی است. این محله وسیع است. بلوار اشرفی اصفهانی آن را به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم کرده است که در مناطق 2 و 5 شهرداری قرار دارد. برای آشنایی بیشتر با این محله و بررسی قیمت برای خرید آپارتمان در پونک، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

خرید آپارتمان در تهران

محله پونک کجاست؟ (موقعیت جغرافیایی)

همانطور که گفتیم پونک شمالی در منطقه 2 و پونک جنوبی در منطقه 5 قرار دارد. با توجه به اینکه این محله قدمت بالایی دارد، بیشتر ساخت و سازهای آن بعد از انقلاب صورت گرفت و امروزه شاهد طراحی و شهرسازی متفاوتی هستیم.

با وجود تراکم بالایی که در این محله وجود دارد؛ اما از خیابان‌ها و کوچه‌های عریضی تشکیل شده که مشکلی برای تردد در کوچه‌ها وجود ندارد؛ به همین دلیل خرید آپارتمان در پونک، میتواند یکی از بهترین انتخابهای شما باشد.

این محله از شمال به بزرگراه آبشناسان، محله حصارک و سیمون بلیوار، از جنوب به باغ فیض، از غرب به دره پونک و از شرق به جنت آباد متصل می‌شود.

بهترین محله‌ پونک را خیابان‌های سردار جنگل، میرزا بابایی، بلوار عدل، بلوار کمالی و بلوار همیلا تشکیل می‌دهند که به دلیل نزدیک بودن به فرحزاد از آب و هوای بسیار خوبی برخوردار هستند. یکی از دلایل محبوبیت و علاقه بسیاری از افراد برای سکونت در این محله، دسترسی بسیار خوب آن است.خرید آپارتمان در پونک

دسترسی‌های محله پونک تهران

یکی از دلایل افزایش قیمت اجاره خانه در محله پونک تهران، دسترسی بسیار مناسب این محله به سایر نقاط تهران است. برای خرید آپارتمان در پونک قضیه دسترسی هم مانند عریض بودن خیابان ها، بسیار مهم است.

بهترین مسیر دسترسی به پونک با اتومبیل خود، بزرگراه‌های متصل به آن است. این محله مترو اختصاصی ندارد اما شما می‌توانید از نزدیک‌ترین ایستگاه مترو یعنی مترو اشرفی اصفهانی و ایستگاه مترو آیت الله کاشانی در جنت آباد جنوبی، استفاده کنید.

ایستگاه های مترویی که در تهران به این محله تاکسی یا اتوبوس یا بی آر تی دارند:

  •  ایستگاه مترو صادقیه: اهالی پونک با استفاده از خط BRT10
  • میدان صنعت: خط اتوبوس میدان صنعت- کوهسار
  • مترو شهید اشرفی اصفهانی: خط اتوبوس BRT10
  • مترو میدان آزادی: خط BRT10
  • مترو ارم سبز: خط اتوبوس ارم سبز- انتهای بلوار عدل
  • مترو تجریش: خطوط تاکسی پونک- تجریش
  •  مترو چیتگر: خطوط اتوبوس پونک- تجریش
مطلب پیشنهادی:  محله هاشمی تهران کجاست؟

مراکز درمانی این محله

از بزرگترین مراکز درمانی محله پونک:

  • مجتمع‌های پزشکان پونک
  • بیمارستان‌ سلامت فردا
  •  داروخانه گل سنگ
  • بیمارستان فرهیختگان
  • کلینیک ارتوپدی تهران
  • کلینیک پیامبر
  • درمانکاه بهراد

این محله به دلیل مجاورت با محله‌های سردار جنگل، جنت آباد، میزابابایی و پیامبر، دسترسی خوبی به مراکز درمانی زیادی دارد و می‌تواند یکی از دلایل خرید آپارتمان در پونک باشد!

مراکز تجاری و تفریحی پونک

از مراکز خرید مهم که در محله پونک قرار دارند: مرکز خرید بوستان، کمالی، غدیر و المپیا هستند؛ علاوه بر این مراکز خرید بزرگ، فروشگاه ها و مراکز خرید کوچک دیگری هم در این محله برای رفع نیاز روزانه وجود دارند. در مجاورت محله پونک یکی از معروف ترین پاساژهای تهران یعنی تیراژه در بزرگراه اشرفی اصفهانی نزدیک به پونک شمالی قرار گرفته.

یکی دیگر از بهترین دلایل برای خرید آپارتمان در پونک،  می‌تواند نزدیکی به مراکز خرید زیاد در این محله باشد.

 قیمت خرید آپارتمان در پونک تهران

قیمت آپارتمان در این محله نیز با توجه به امکانات ساختمان، متراژ و موقعیت جغرافیایی تعیین می‌شود؛ از سوی دیگر با توجه به اینکه محله پونک جزو مناطق خوب شمال غرب تهران به شمار می‌آید، انتظار می‌رود که قیمت اجاره و خرید بالا باشد.

در صورتی  که قصد خرید آپارتمان در پونک را دارید و زمان لازم را برای پیدا کردن فایل دلخواه خود ندارید، مراجعه به سایت ملکی دلتا می‌تواند در این زمینه بسیار کمک کننده باشد. برای مثال بودجه مورد نیاز برای خرید آپارتمان 100 متری نوساز در پونک، 11 میلیارد و 180 میلیون است.

در زیر تعدادی آپارتمان برای خرید آپارتمان در پونک، از سایت ملکی دلتا برایتان آوردیم تا با قیمت‌ها آشنا شوید.

قیمت کل(تومان) قیمت هر متر مربه(تومان) سن بنا متراژ
9,500,000,000 تومان 113,095,000 تومان 2 سال ساخت 84 متر
17,850,000,000 تومان 148,750,000 تومان

 

نوساز 120 متر
7,900,000,000 تومان 123,438,000 تومان 4 سال ساخت 64 متر

 

پیشنهاد مطالعه: حداکثر بودجه مورد نیاز برای خرید آپارتمان 100 متری در اقدسیه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

بهترین محله های تهران برای خرید آپارتمان

تهران به عنوان پایتخت ایران، پرجمعیت‌ترین شهر کشور است. به همین دلیل افراد زیادی متقاضی خر…