اختلال در سامانه مسکن برای آیفون‌دارها

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
امروز آخرین مهلت ثبت‌ نام برای مسکن حمایتی است و پس از آن ثبت‌نام از مجردان متقاضی مسکن حمایتی آغاز می‌شود.
اختلال در سامانه مسکن

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، اختلال در سامانه مسکن برای افرادی پیش خواهد آمد که از گوشی آیفون استفاده می‌کنند. سایت ثبت‌نام مسکن حمایتی فقط از گوشی‌های اندروید پشتیبانی می‌کند و شیوه بهتر ثبت‌نام این است که افراد با رایانه‌های شخصی وارد سایت ثبت‌نام شوند.

دلیل دیگر اختلال در سامانه مسکن به دلیل پایان قریب‌الوقوع مهلت ثبت‌نام ترافیک سایت ثبت‌نام در روزهای آخر افزایش داشته و در فرآیند ثبت‌نام برخی متقاضیان اختلال ایجاد شده باشد.

بر اساس اعلام این وزارتخانه افرادی که با رایانه شخصی یا لپ‌تاپ وارد سایت می‌شوند، باید از نسخه 51 به بعد مرورگر موزیلا فایرفاکس و یا نسخه 51 به بعد مرورگر کروم استفاده کنند. همچنین افراد باید در طول ثبت‌نام از کلیک روی دکمه Back مرورگر خود و باز کردن بیش از یک صفحه مرورگر خودداری کنند.

برای ثبت‌نام مسکن حمایتی باید به نشان https://saman.mrud.ir مراجعه کنید و از نوار بالای صفحه گزینه «ثبت‌نام نهضت ملی مسکن» را انتخاب کنید و وارد صفحه ثبت‌نام شوید.

چنانچه افرادی با رعایت تمام این موارد موفق نشدند وارد سایت نام‌نویسی شوند و همچنان در این زمینه مشکل دارند در ساعات اداری با تلفن 02188646390 الی 94 تماس بگیرند و مشکلات خود را با این شماره تماس در میان بگذارند تا راهنمایی‌های لازم انجام شود.

مطلب پیشنهادی:  سنگ‌اندازی بانک‌ها در پرداخت وام ودیعه مسکن

پیش از این محمود محمودزاده، معاون مسکن وزیر راه و شهرساز اعلام کرد که آخرین مهلت ثبت‌نام برای مسکن حمایتی 15 دی ماه امسال است و این مهلت دیگر تمدید نمی‌شود و فرآیند ثبت‌نام مردان مجرد برای مسکن حمایتی از 15 دی ماه به بعد شروع می‌شود.

مطابق اعلام وزارت راه و شهرسازی در صورتی که مجردها در هنگام واگذاری به تعهد ازدواج عمل نکنند، قرارداد واگذاری واحد فسخ می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «تورم حاکم بر بازار مصالح ساختمانی، قیمت آپارتمان را افزایش داد» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

محاسبه مالیات خانه‌های خالی در سال 1403

در صورتی که خانه‌ای بیش از 2 ماه خالی باشد به ازای هر ماه اضافه‌تر از موعد قانونی، در سال …