سالانه ۵۰ هزار واحد مسکونی در اصفهان ساخته خواهد شد

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
معاون عمرانی استانداری اصفهان: هم اکنون خانه‌های خالی بسیاری در سطح استان وجود دارد که بدلیل خلاء‌های قانونی رها شده و بلااستفاده مانده است.
۵۰ هزار واحد مسکونی در اصفهان

به گزارش «مجله ملکی دلتا» و به نقل از مهران زینلیان معاون عمرانی استانداری اصفهان، سالانه ۵۰ هزار واحد مسکونی در اصفهان ساخته خواهد شد.

معاون عمرانی استانداری اصفهان گفت: مطابق نیاز استان و در راستای ساخت مسکن برای محرومان، ۵۰ هزار واحد مسکونی در سال تولید می‌شود. در همین راستا از ظرفیت شهر‌های جدید و نوسازی بافت‌های فرسوده شهری و بافت‌های میانی نیز استفاده خواهد شد.

زینلیان گفت: هنوز مصوبات قانونی برای احصاء واحد‌های خالی در اختیار نداریم و از تعداد افراد ثبت نام شده حدود ۱۰ هزار نفر در استان واجد شرایط دریافته مسکن هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان نیز گفت: در چهار سال آینده ساخت ۲۰ هزار و ۵۲ مسکن استیجاری، ۴۵ هزار و ۹۷۹ مسکن توسط بخش خصوصی و ۳۴ هزار و ۴۸۴ واحد مسکونی در محلات با هدف بازآفرینی در دستور کار ماست.

علیرضا قاری القران گفت: از آنجایی که متقاضیان مسکن ملی شهر اصفهان باید واحد خود را از بهارستان و شاهین شهر انتخاب می‌کردند بنابراین ۱۴۸ هکتار زمین به شاهین شهر ملحق شده که تاکنون ۱۱ هزار نفر برای آن ثبت نام کرده اند و برای بهارستان نیز الحاق ۳۰۰ هکتاری زمین را در برنامه خود داریم.

مطلب پیشنهادی:  معرفی یکی از خیابان‌های لوکس اصفهان، برای خرید خانه

طرح بزرگ و ملی تولید مسکن با هدف ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کل کشور در دست اجراست که سهم استان اصفهان از آن ۷۰ هزار و ۷۸۰ واحد است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «اقساط طرح نهضت ملی مسکن متناسب با تورم است» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …