زمان بیشتر برای نام نویسی وام ودیعه مسکن

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
بسیاری از بانک‌ها این پیام که «به دلیل اتمام اعتبار امکان پرداخت وام نیست» را به مخاطب می‌دهند بنابراین امکان تکمیل مراحل ثبت نام وام ودیعه وجود ندارد.
وام اجاره

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، آخرین زمان نام نویسی وام ودیعه مسکن تا پایان ساعت 24 سی ام آذرماه بود و  طبق شنیده‌ها دیگر تمدید نخواهد شد . اما به گفته تعداد زیادی از مستاجران هنوز بعد از گذشت شش ماه نتوانسته اند بانکی برای تسهیلات انتخاب کنند

بانک مرکزی این مشکل را ایراد وزارت راه وشهرسازی می داند و از سوی دیگر وزارت راه وشهرسازی هم اعلام می‌کند با توجه به آمار‌های سامانه ثبت نام ودیعه مسکن حدود ۵۰ درصد از اعتبارات ۱۰ هزار میلیارد تومانی که در نظر گرفته شده پرداخت شده و در این خصوص هم بار‌ها با بانک مرکزی مکاتبه کرده ایم.

طبق گزارش‌های رسیده بسیاری از مستاجران اعلام کرده اند که پس از طی مراحل ثبت نام در سامانه و رسیدن به مرحله انتخاب بانک، بسیاری از بانک‌ها این پیام که «به دلیل اتمام اعتبار امکان پرداخت وام نیست» را به مخاطب می‌دهند بنابراین امکان تکمیل مراحل ثبت نام وام ودیعه وجود ندارد.

بانک‌های کار آفرین، گردشگری، ملی، ملل، سپه، آینده، سامان، ملت، پارسیان، پاسارگاد و اقتصاد نوین از جمله این بانک‌ها هستند.

مطلب پیشنهادی:  قیمت وام مسکن کم شد

محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی گفت: مستاجران تا ساعت ۲۴، ۳۰ آذر ماه مهلت ثبت نام برای دریافت وام ودیعه مسکن را داشتند و کسانی که واجد شرایط باشند به سیستم بانکی معرفی می‌شوند و این وظیفه وزارت راه وشهرسازی است که باید انجام دهند.

او گفت: از ۱۰ هزار میلیارد تومانی که امسال در ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب شد تا کنون حدود ۵۰ تا ۵۵ درصد از این میزان اعتبارات برای تسهیلات پرداخت شده است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «در بازار نابسامان ملک تنها حرفه‌ای‌ها دوام می‌آورند» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …