در بازار نابسامان ملک تنها حرفه‌ای‌ها دوام می‌آورند

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اعتماد سازی شرط موفقیت در کار مشاور املاک است
بازار نابسامان ملک

به گزارش «مجله ملکی دلتا» و به نقل از سید علی‌اکبر موسوی – مدیریت آژانس معاملاتی هیراد املاک، فرد حرفه ای یا دلال حرفه ای املاک اتفاقا در بازار نابسامان ملک هم توانمندی انجام معامله را خواهد داشت.

درحال حاضر بازار ملک به سمت ثبات رفته است و قفل معاملات مسکن شکسته است در عین حال ضرورت آموزش آژانس‌های املاک به عنوان یک مولفه اجتناب ناپذیر است بنحوی که افراد فاقد تخصص و مهارت در این حرفه دوام نمی‌آورند.

سید علی‌اکبر موسوی تاکید کرد: درحال حاضر شغل آژانس املاک به سمتی رفته است که شاغلان این حرفه حتما باید دارای تخصص و دانش باشند، این در حالی است که افراد فاقد تخصص و دانش که صرفا به خاطر مشکلات بیکاری به این حرفه روی می‌آورند با شکست مواجه خواهند شد.

وی ادامه داد: اگر مشاور املاکی تخصص نداشته باشد و مهارت برقراری ارتباط موثر با متعاملین را نداشته باشد ممکن است در اثر یک اشتباه رفتاری بازخوردهای منفی از طرفین معامله دریافت کند و در نتیجه این امر، مالکان تمایلی به کار کردن با او نداشته باشند.

مطلب پیشنهادی:  چرا آمار خرید ملک در ترکیه خبرساز شد؟

فقط حرفه‌ای ها در بازار نابسامان ملک دوام می‌آورند

فقط حرفه‌ای ها در بازار نابسامان ملک دوام می‌آورند

موسوی تاکید کرد: با توجه به رشد قیمت مسکن و افزایش سقف کمیسیون معاملات ، در حال حاضر شاهد رشد قارچ گونه مشاوران املاک درسطح شهر هستیم، و همین امرسبب می‌شود که عده زیادی از افراد فاقد دانش و مهارت، به صورت پاره وقت یا تمام وقت جذب این حرفه شوند.

موسوی با برشمردن مهمترین نکات کلیدی وطلایی برای موفقیت در کار آژانس املاک گفت: کسب اعتبار نزد مالکان و سازندگان، داشتن برنامه ریزی دقیق ،هدفمند بودن، اخذ مشاوره از سرآمدان این حرفه جهت به روزرسانی دانش وتخصص خود ازجمله مهارت های مهمی است که مشاوران املاک باید حتما برای موفقیت دراین شغل آنها را کسب کنند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «منتظر کاهش قیمت مسکن در آینده نزدیک نباشید» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

مقایسه میزان تقاضای خرید ملک در اولین ماه سال

تحقیقات اخیر نشان داده است که وضعیت ریسک‌های غیراقتصادی، انتظارات تورمی و نوسانات قیمت دلا…