قیمت خرید آپارتمان در ظفر متری چند؟

0
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
دسترسی و امکانات مناسب، ظفر را به یکی از محله‌های گران قیمت منطقه سه تهران تبدیل کرده است، از همین رو خرید آپارتمان در ظفر نیازمند سرمایه زیادی است.
محله ظفر

به گزارش دلتا مگ، بدون شک هر فردی قبل از اقدام برای خرید خانه، باید با محله‌ای که قرار است در آن سکونت داشته باشد آشنا شود؛ از همین رو ما در این گزارش قصد داریم برای کسانی که به دنبال خرید آپارتمان در ظفر هستند، اقدام به معرفی این محله کنیم.اگر اهل تهران نیستید و یا منطقه 3 تهران و محله ظفر را به خوبی نمی شناسید، در اینجا سعی کرده ایم اطلاعات کاملی به شما بدهیم. این متن به خصوص برای کسانی مفید است که قصد خرید آپارتمان در ظفر را دارند و یا به دنبال رهن و اجاره خانه در ظفر هستند.

خرید آپارتمان در تهران

ظفر تهران کجاست؟ (موقعیت جغرافیایی)

محله ظفر یکی از معروف‌ترین و لوکس‌ترین محله‌های منطقه ۳ تهران محسوب می‌شود که به خصوص به دلیل شهرت خیابان ظفر دستگردی، مورد توجه قرار گرفته است. این محله با داشتن دسترسی‌های راحت به مراکز مهم شهر و همچنین امکانات رفاهی و تفریحی مناسب، جذابیت‌های ویژه‌ای برای سکونت و سرمایه‌گذاری دارد. در این مقاله قصد داریم تا با بررسی جغرافیای محله، امکانات موجود، دسترسی‌ها و شرایط خرید و اجاره آپارتمان در ظفر، تصویری جامع از این محله ارائه دهیم.

اگر قصد خرید آپارتمان در ظفر تهران را دارید، باید بدانید، محله ظفر در شمال میدان ونک و خیابان حقانی واقع شده و با محله‌های امانیه، داودیه، ونک، جردن و آرارات هم‌مرز است.از شمال، به بزرگراه هاشمی رفسنجانی ختم می‌شود و از شرق، با بزرگراه مدرس، خیابان آرش شرقی، خیابان آرش غربی و خیابان دستگردی محدود شده است.از سمت جنوب نیز به بزرگراه حقانی و میدان ونک محدود می‌شود و در نهایت از سمت غرب، با بزرگراه کردستان جنوب، خیابان ونک، بزرگراه کردستان، خیابان رشید یاسمی و تونل کردستان هم‌مرز است.

اگر به دنبال خرید یا اجاره آپارتمان در ظفر هستید، بهترین خیابان‌های این محله را به شما معرفی می کنیم:

  • خیابان فرید افشار
  • خیابان شریعتی
  • خیابان نفت
  • خیابان بهروز

خرید آپارتمان در ظفر

دسترسی محله ظفر

ایستگاه‌های مترو حقانی، میرداماد، شریعتی و قلهک نیز در فاصله قابل قبولی از محله ظفر واقع شده‌اند و امکان دسترسی به شبکه متروی تهران را فراهم می‌کنند که یکی از راه‌های سریع و اقتصادی برای حرکت در سطح شهر است.

خیابان ظفر خود یکی از خیابان‌های اصلی منطقه ۳ تهران است و تقاطع‌های مهمی با خیابان‌های ولیعصر، شریعتی، جردن و مصدق دارد. این تقاطع‌ها امکان دسترسی به مناطق مختلف شهر و همچنین اتصال به شبکه‌های حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس و تاکسی را فراهم می‌کنند.

محله ظفر در تهران از دسترسی خوبی به شبکه‌های اصلی حمل و نقل برخوردار است. این محله در نزدیکی بزرگراه مدرس واقع شده است که یکی از بزرگراه‌های مهم تهران محسوب می‌شود. از طریق این بزرگراه امکان دسترسی سریع به مناطق دیگر شهر فراهم می‌ ­شود.علاوه بر این، خیابان‌های اصلی و مهمی مانند خیابان ولیعصر و خیابان شریعتی نیز در نزدیکی این محله قرار دارند که این دو از محورهای مهم حمل و نقل شهری تهران هستند.برای خرید آپارتمان در ظفر یکی از ویژگی‌های مهم همین دسترسی خوب است که این محله دارد.

ویژگی و امکانات محله ظفر

یکی از مهم‌ترین مسائلی که افراد هنگام خرید خانه به آن توجه می‌کنند، امکانات محله است. نگران نباشید این محله از امکانات خوبی برخوردار است به همین جهت شما با سکونت در آن دغدغه‌ای در این رابطه نخواهید داشت.دسترسی و امکانات مناسب، ظفر را به یکی از محله‌های گران قیمت منطقه سه تهران تبدیل کرده است از همین رو خرید آپارتمان در ظفر نیازمند سرمایه زیادی است.

مطلب پیشنهادی:  محله شادآباد تهران کجاست؟

مراکز خرید ظفر تهران

مراکز خرید در منطقه ظفر شامل مجموعه‌های متنوعی است که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره شده است. این مراکز خرید شامل فروشگاه‌های مختلفی هستند که انواع کالاها از جمله لباس، کفش، تجهیزات الکترونیکی و کامپیوتری، وسایل خانگی و غیره را عرضه می‌کنند. همچنین برخی از این مراکز دارای فضای پارکینگ و امکانات رفاهی دیگر برای خریداران هستند.

برای خرید می توانید به این مراکز مراجعه کنید:

  • برج نگار: واقع در تهران، بالاتر از میدان ونک، خیابان ولیعصر، خیابان نگار.
  • فروشگاه رفاه میرداماد: مرکز خرید واقع در ظفر، خیابان جردن، خیابان دامن افشار.
  • بازار ونک: واقع در ظفر، خیابان جردن، خیابان صانعی.
  • برج اسکان: ظفر، بلوار میرداماد.
  • مرکز خرید میکا ناتس: خیابان میرداماد نبش جردن.

محله ظفر با داشتن امکانات تفریحی متنوع و جذاب، یکی از بهترین مناطق برای گذراندن اوقات فراغت و تفریح است. این محله به دلیل موقعیت استراتژیک خود، دسترسی آسان به برخی از بهترین جاهای دیدنی تهران را فراهم می‌کند. در میان امکانات تفریحی این محله می‌توان به موزه‌های مختلفی چون موزه پول، موزه تاریخ و موزه دفینه اشاره کرد که هر یک از آن‌ها به نوعی میراث فرهنگی و تاریخی کشور را به نمایش می‌گذارد. بوستان‌های ناجی و صبا نیز با فضای سبز و آرامش‌بخش خود، مکان‌هایی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت و استراحت در میان طبیعت هستند.

علاوه بر این، محله ظفر در نزدیکی برخی از جاهای دیدنی و معروف تهران مانند پارک ملت، پارک طالقانی، پارک آب و آتش، پل طبیعت و موزه شهید بهشتی قرار دارد که هر یک از این مکان‌ها خود دارای جاذبه‌های ویژه‌ای است.

قیمت خرید آپارتمان در ظفر

شما با گذر از این محله، کمتر چشمتان به ساختمان و خانه‌های قدیمی می‌خورد چرا که اغلب واحدهای مسکونی در ظفر نوساز و لوکس هستند. افرادی که از شرایط مالی خوبی برخوردار هستند و به دنبال خرید خانه‌های بزرگ متراژ هستند این محله گزینه بسیار خوبی برای سکونت است.

یکی از خیابان‌های مهم محله ظفر، خیابان نفت است که از بلوار میرداماد تا خیابان ظفر ادامه دارد که در آن واحدهای مسکونی بسیار لوکسی قرار دارد و می‌توان آن را جزو گران‌ترین خانه‌های ظفر برشمرد. گفتنی است که خیابان پیوندی، بهروز و فرید افشار جزو خیابان‌های معروف این محله به شمار می‌روند.

در زیر نمونه‌هایی از قیمت خرید آپارتمان در ظفر را برایتان از سایت ملکی دلتا آوردیم.

متراژ(متر)

سن بنا(سال) قیمت هرمترمربع(تومان)

قیمت کل(تومان)

90

1 سال ساخت 220,000,000

19,000,000,000

110

نوساز 178,000,000

19,000,000,000

69

نوساز 215,000,000

14,000,000,000

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در محله های تهران

همچنین بخوانید

بهترین محله های تهران برای خرید آپارتمان

تهران به عنوان پایتخت ایران، پرجمعیت‌ترین شهر کشور است. به همین دلیل افراد زیادی متقاضی خر…