مقصر افزایش قیمت مسکن از زبان یک کارشناس

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
کارشناس مسکن با اشاره به بی‌تفاوتی وزیر سابق راه به مسکن مهر گفت:به‌دلیل عدم تناسب عرضه و تقاضا، ورود متقاضیان واقعی به بازار مسکن باعث افزایش قیمت می‌شود.
رکود بازار مسکن

به گزارش مجله ملکی دلتا حسن محتشم با اشاره به کمبود مسکن در کشور اظهار کرد: به دلیل عدم برنامه‌ریزی دولت و رویکرد وزیر سابق راه و شهرسازی امروز با کاهش تولید مسکن و به تبع آن کاهش عرضه مسکن در کشور روبرو هستیم. همین امر موجب شده مقصر افزایش قیمت مسکن در کشور ایشان باشند.

وی ادامه داد: چنانچه در آینده نزدیک نرخ ارز در کشور تثبیت شده و کاهش یابد، این وضعیت روی قیمت مسکن تاثیر می‌گذارد البته به این شرط که متقاضی واقعی وارد بازار شود.

وی افزود: زمانیکه متقاضی واقعی وارد بازار نشود به دلیل این‌که عرضه و تقاضا با هم متناسب نیست،‌ اتفاق بدی در بازار مسکن روی خواهد داد که آن افزایش قیمت خواهد بود.

عضو هیئت مدیره انجمن انبوه‌سازان استان تهران با یادآوری این‌که در دوره وزیر سابق دولت روحانی به تولید مسکن هیچ توجهی نشد، گفت: از سوی دیگر کل پروژه‌های مسکن مهر حدود 2.2 میلیون واحد بود که بیش از یک میلیون واحد آن در دولت نهم و دهم تحویل شد.

مطلب پیشنهادی:  آشتی ساختمان های شهر تهران با محیط زیست

محتشم با اشاره این‌که وزیر سابق راه و شهرسازی اعتقادی به طرح مسکن مهر نداشت و با بی‌تفاوتی از آن عبور کرد،‌ اضافه کرد: هشت سال از عمر دولت روحانی می‌گذرد اما هنوز واحدهای مسکن مهر به طور کامل تحویل نشده و همچنان درحال تکمیل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

برای دریافت وام ودیعه مسکن چند ضامن لازم است؟

هیچ ملکی از ضامن به رهن بانک گرفته نمی‌شود اما بانک باید مطمئن شود اگر این وام پرداخت نشد …