آمار فروش اقساطی مسکن مهر در دو ماهه نخست سال

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
هیات‌مدیر ه بانک‌مسکن از فروش اقساطی ۲ میلیون و ۱۱۳ هزار و ۳۸۰واحد مسکن مهر از ابتدای اجرای طرح تاکنون خبر داد و سهم واحدهای مسکونی مهر فروش اقساطی شده امسال را ۷ هزار و ۳۲۲ واحد برشمرد.
انعقاد قرارداد خودمالکی

به گزارش مجله ملکی دلتا محمدحسن علمداری تازه‌ترین آمار فروش اقساطی مسکن مهر را توضیح داد.

عضو هیات‌مدیره بانک مسکن با اشاره به اینکه در مجموع با آمار فروش اقساطی مسکن مهر و فروش نقدی ۲ میلیون و ۱۱۳ هزار و ۳۸۰ واحد مسکن مهر، فروش اقساطی و تعیین‌تکلیف شدند، گفت: در سال جاری و در دو ماه نخست امسال، ‌۷ هزار و ۳۲۲ واحد مسکن مهر، فروش اقساطی شد.

بر اساس اعلام وزیر راه و شهرسازی، هم‌اکنون ۳۸ هزار واحد مسکن مهر در کشور باقی‌مانده است که در ماه‌های آتی و قبل از اتمام دولت تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

اسفند ۹۹ مسکن مهر باقیمانده در کل کشور به غیر از واحدهای دارای پرونده قضایی و فاقد متقاضی، ۳۹ هزار واحد بود که اغلب در مرحله نازک کاری هستند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر اسفند سال گذشته اعلام کرد: از ۳۹ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر سطح کشور، ۱۹ هزار واحد در شهرهای جدید، ۱۵ هزار واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت و برعهده سازمان ملی زمین و مسکن و ۴ هزار واحد نیز برعهده بنیاد مسکن است.

مطلب پیشنهادی:  به چه کسانی وام ودیعه مسکن تعلق میگیرد؟

با تلاش‌های انجام شده پروژه‌های دارای پرونده قضائی در دادگاه‌ها کاهش یافته است و بسیاری از پرونده‌های فاقد متقاضی نیز با افزایش قیمت مسکن، به فروش رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …