خرید خانه لاکچری با 420 میلیارد تومان

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
قیمت خانه در منطقه بورلی هیلز آمریکا به عنوان یکی از گران‌ترین محله‌های دنیا، قیمت‌هایی به مراتب پایین‌تر از نرخ‌های خانه‌های مذکور در تهران را دارد.
مالیات بر دارایی

به گزارش «مجله ملکی دلتا»، قیمت خرید خانه لاکچری در شمال تهران از منطق و عرف بازار خارج شده است به نحوی که بعضی مالکان قیمت‌های ۲۰۰، ۳۰۰، ۴۰۰ میلیارد تومان و حتی بالاتر برای پنت‌هاوس، آپارتمان‌های فوق لوکس، خانه های لاکچری و ویلاهای خود تعیین کرده‌اند.

براساس آمار بدست آمده از سایت های ملکی، پنت‌هاوس ۸۰۰ متری در خیابان فرشته، دارای ۴ اتاق خواب، ۱۰ واحد پارکینگ، سالن اجتماعات، استخر، سونا، جکوزی، روف گاردن و … به مبلغ ۴۲۰ میلیارد تومان برای فروش عرضه شده که قیمت هر متر آن عدد عجیب و غریب ۵۰۰ میلیون تومان است.

در محله ولنجک قیمت یک ویلای ۱۰۰۰ متری حدود ۳۷۰ میلیارد تومان است که نرخ هر متر مربع آن به ۳۷۰ میلیون تومان می‌رسد. این ویلا پنج خوابه، دارای سالن ورزش، استخر، سونا، جکوزی، لابی، آسانسور و غیره است.

سعدآباد یک ویلای ۲۸۷۰ متری شش خوابه با سالن اجتماعات، روف گاردن، سالن ورزش، آنتن مرکزی و دیگر امکانات با قیمت هر متر مربع ۳۰۰ میلیون تومان و قیمت کل ۸۶۱ میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

مظنه قیمت خرید خانه لاکچری

مظنه قیمت خرید خانه لاکچری

در منطقه شهرک غرب، ویلای ۱۱۲۰ متری شش خوابه، ۵۵۰ متر حیاط، با سالن اجتماعات، سالن ورزش، آشپزخانه فول فرنیش، سونا، روف گاردن، آسانسور و سایر امکانات ۲۷۰ میلیارد تومان فروخته می‌شود. قیمت هر متر مربع این ویلا ۲۲۵ میلیون تومان است.

مطلب پیشنهادی:  ۲۷ مهرماه زمان انتخابات نظام مهندسی استان تهران

قیمت تعیین شده برای یک ویلای نوساز ۱۱۰۰ متری در زعفرانیه دارای پنج اتاق خواب، شش واحد پارکینگ، استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی و غیره ۲۰۹ میلیارد تومان است.

یک پنت هاوس ۸۰۰ متری با پنج اتاق خواب، ۹ واحد پارکینگ، سالن ورزش، استخر، روف گاردن، سونا، جکوزی و غیره با نرخ هر متر مربع ۳۱۲ میلیون تومان و جمعا به  مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان فروخته می‌شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهد پنت‌هاوس‌ها و ویلاهای گران‌قیمت تهران، اغلب در بازار اجاره عرضه می‌شود. دفاتر املاک می‌گویند که تجار ایرانی مقیم اروپا و آمریکا، ‌ دوتابعیتی‌ها و خارجی‌ها برای اقامت موقت از این خانه‌های اجاره‌ای استفاده می‌کنند. در اغلب روزهای سال هم خالی هستند.

یکی از مشاوران املاک واقع در منطقه یک تهران با بیان این‌که آپارتمان‌های لوکس به ندرت مورد استفاده قرار می‌گیرند، بیان می‌کند: بیش از ۹۰ درصد این خانه‌ها خالی هستند و حتی خانواده‌های مرفه تمایلی به اجاره این آپارتمان‌ها نشان نمی‌دهند.

پیشنهاد خرید: اگر قصد سکونت در منطقه 14 تهران را دارید، خرید آپارتمان در خاوران با قیمت مناسب در سایت ملکی دلتا آگهی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …