کارگاه بزرگ ساخت و ساز با طرح نهضت ملی مسکن

0
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
وزیر راه و شهرسازی: هدف نهضت ملی مسکن خانه دار کردن اقشار کم درآمد است از این رو می توان گفت که نهضت ملی یکی از طرح‌های جهانی و بین المللی است.
کارگاه بزرگ ساخت و ساز

به گزارش «مجله ملکی دلتا» و به نقل از رستم قاسمی، موضوع مسکن در جامعه بسیار مهم است و شهروندان جامعه به خصوص اقشار کم درآمد نمی‌توانند با روش‌های عادی صاحب خانه شوند. باید ایران را به یک کارگاه بزرگ ساخت و ساز تبدیل کنیم.

رستم قاسمی گفت: آنچه که دولت در برنامه ۴ ساله خود دارد، یعنی احداث ۴ میلیون مسکن جزو طرح‌های بزرگ جهانی و بین المللی است. شاید برای خیلی ها باور پذیر نباشد که این طرح یعنی ساخت ۴ میلیون مسکن طی ۴ سال امکانپذیر باشد، اما حتما شدنی است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه گام اول این طرح تامین زمین است، گفت: همکاران من در سازمان ملی زمین و مسکن شبانه روز تلاش می‌کنند که تا پایان سال زمین ۴ میلیون واحد مسکونی تعیین تکلیف شود، کما اینکه تاکنون زمین برای بخش بزرگی از این ۴ میلیون واحد تامین شده است.

وی افزود: در گام دوم باید ایران را به یک کارگاه بزرگ ساخت و ساز تبدیل کنیم. هم مردم را خانه دار کنیم و هم رونق اقتصادی در کشور به دنبال ساخت و ساز ۴ میلیون واحد مسکونی ایجاد شده و مشکل اشتغال حل شود. ساخت ۴ میلیون مسکن کشور را به یک طراوت و امید رسانده و آینده خوبی را رقم خواهد زد.

مطلب پیشنهادی:  شرایط دریافت تسهیلات مسکن

قاسمی در پایان خاطر نشان شد: همکاران خوبم در وزارت راه و شهرسازی، در استان‌ها و ادارات کل و همه کسانی که به این طرح کمک می‌کنند مانند ستاد اجرایی و بنیاد مسکن  و به ویژه پیمانکارانی که در شرایط سخت همراه ما هستند را به کمک  می‌طلبیم که این طرح بزرگ به خوبی انجام شود.

پیشنهاد مطالعه: مطلب «ممنوعیت نقل و انتقال واحدهای مسکن ملی» از مجله ملکی دلتا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

پیش بینی قیمت مسکن در سال 1403

با توجه به آمار رسمی ارائه شده توسط  بانک مرکزی  و به نقل از محمد جندقی کارشناس حوزه قیمت …