ثبت نام طرح ملی مسکن تا پایان آذر ماه تمدید شد!

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خبری خوب برای جاماندگان طرح مسکن ملی، تاکنون بیش از یک میلیون و 850 هزار نفر در نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند و امکان ثبت‌نام مجدد فراهم شده است.
مهلت ثبت نام مسکن ملی

به گزارش دلتامگ به نقل از ایسنا: معاون وزیر راه و شهرسازی از تمدید مهلت ثبت نام مسکن ملی تا پایان آذرماه امسال خبر داد.

مهلت ثبت نام مسکن ملی تمدید شد؟

محمود محمودزاده در خصوص مهلت ثبت نام مسکن ملی گفت: مهلت ثبت‌نام مسکن ملی از 28 آبان تا 15 آذر تمدید شد؛ جاماندگانی که امکان ثبت‌نام برای آ‌ن‌ها فراهم نشده تا 15 آذر 1400 وقت دارند که ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

وی پیش‌تر نیز گفته بود: با مصوبه‌ای که در شورای‌عالی مسکن به تصویب رسید، مقرر شده که طرح ملی مسکن و نهضت ملی مسکن در هم ادغام شوند. هدف از انجام این کار برخورداری همه متقاضیان از مزایای یکسان است.

وی از ثبت‌نام 3.6 میلیون متقاضی در این 2 طرح خبر داد و یادآور شد: اولویت ثبت‌نام با بانوان خودسرپرست که سن آن‌ها بالای 35 سال، آقایان مجرد بالای 45 سال سن، معلولان جسمی و حرکتی، نخبگان علمی و بیماران خاص است.

مهلت ثبت‌نام مسکن ملی

وی در خصوص مهلت ثبت‌نام نیز اعلام کرد: هم‌اکنون تمدید مهلت ثبت نام مسکن ملی تا 15 آذر اعلام شده و در صورتی که با افزایش بیش از حد تقاضا مواجه شوند، این تاریخ مجدد تمدید می‌شود. اما تمدید مجدد ثبت‌نام در صورتی انجام می‌شود که در آن شهر زمین کافی برای طرح مسکن ملی فراهم باشد؛ در حال حاضر برای 2 میلیون و 400 هزار واحد مسکونی اراضی تامین شده است.

مطلب پیشنهادی:  افزایش هزینه وام مسکن متوقف شد!

محمودزاده اظهار کرد: همکاران ستادی و استانی تا پایان دی ماه فرصت دارند تا مشکلات 2 میلیون اراضی برای طرح مسکن ملی را حل کنند. همچنین تمام پروژه‌های که در حال اجرا است در محیط‌های فنی و GIS جانمایی شده است.

پیشنهاد مطالعه: چند اشتباه رایج در تنظیم مبایعه نامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در خبر و گزارش

همچنین بخوانید

آیا در سال 1403 خانه ارزان می‌شود؟

دولت با جمع‌آوری اطلاعات از املاکی‌ها و سامانه‌های آنلاین، قصد شناسایی و عرضه خانه‌های خال…