سایت خرید و فروش ملک و آپارتمان در هفت حوض تهران

میدان هفت حوض که امروزه با نام نبوت شناخته می‌شود، از میدان‌های واقع شده در شرق تهران است. این میدان در قسمت جنوبی نارمک و در منطقه هشت شهرداری تهران قرار دارد. این محله درحد فاصل خیابان بهمن شرقی و مهران­پور، خیابان مدائن، چمن غربی و شرقی و خیابان سروان بختیاری قرار گرفته است. اگر از آن دسته افرادی هستید که به خرید کیف و کفش و طلا علاقه دارید حتما نام این محله به گوشتان خورده است. از نماد‌های مهم این محله، میدان هفت حوض است.

قیمت خانه در هفت حوض

با توجه به اینکه محله هفت حوض از محله‌های پر رفت و آمد تهران به شمار می‌رود، دسترسی راحت به متروی سر سبز برای رسیدن به آن فراهم است. قیمت خانه و آپارتمان در بخش‌های مختلف این محله با توجه به شماره میدان متفاوت است. قیمت خانه و آپارتمان‌ با توجه به سال ساخت، امکانات، متراژ و… متغیر می‌باشد، اما می‌توان گفت قیمت در این محله درحد متوسطی نسبت به میانگین قیمت در تهران قرار دارد.

دسترسی به محله هفت حوض

هفت حوض از سمت شمال به بزرگراه رسالت، از طرف جنوب به خیابان شهید ثانی، از شرق به خیابان آیت و از سمت غرب به خیابان سمنگان محدود شده است. این محله علاوه بر ایستگاه متروی سرسبز از خطوط بی آر تی نیز بهره‌مند است. مسجدالنبی که از مراکز مهم فرهنگی و مذهبی به شمار می‌رود، در ضلع شمال غربی این میدان قرار دارد.

امکانات محله هفت حوض

از مزیت هایی که بیشتر افراد برای خرید آپارتمان، محله هفت حوض را انتخاب می‌کنند علاوه بر مغازه های متنوع؛ وجود حراجی‌های فراوان در آن است. از جمله مراکز خرید این محله می‌توان به مرکز خرید نوین، مرکز خرید کویتی‌های نارمک، مرکز خرید گلبرگ، پاساژ الماس، پاساژ نبوت و سون سنتر اشاره کرد.

خرید آپارتمان در نارمک

خرید آپارتمان در فدک

خرید آپارتمان در مدائن