سایت خرید و فروش ملک و آپارتمان در شیراز جنوبی تهران

خیابان شیرازجنوبی در منطقه شش شهرداری تهران واقع شده است و از محله شیراز عبور می‌کند. این خیابان به  به معابر مهمی مانند بزرگراه شهید همت، بزرگراه کردستان، کنارگذر همت، آیینه وند، بیگی، ایرانشناسی، شیرازی شمالی و همچنین آقا علیخانی متصل شده است. خیابان شیراز جنوبی به واسطه قرارگیری در قسمت مرکزی شهر تهران از دسترسی خوبی به اتوبان‌ها برخوردار است. در نتیجه افراد زیادی به خرید آپارتمان در شیراز جنوبی تمایل دارند. این خیابان از شمال به اتوبان همت و از شرق به اتوبان کردستان دسترسی دارد. مهم‌ترین خیابان در غرب خیابان شیراز جنوبی، شیخ بهایی است. در واقع خیابان شیخ بهایی به موازات شیراز جنوبی کشیده شده است. به‌علاوه شیراز جنوبی از جنوب به خیابان استاد بیگی می‌رسد. از دیگر خیابان‌های مهم در نزدیکی شیراز جنوبی خیابان آقا علیخانی است که شیراز جنوبی را به شیخ بهایی متصل می‌کند.

بافت شهری شیراز جنوبی

همواره در بافت شهری مناطق مرکزی شهرها ساختمان‌های مسکونی قدیمی‌تر را می‌توان در کنار سازه‌های تجاری عظیم و جدید مشاهده کرد. خیابان شیراز جنوبی نیز از این امر مستثنی نیست. این موضوع به این دلیل است که از همان ابتدای امر این مکان‌ها جزو هسته تجاری شهر نبوده‌اند و به مرور، با توسعه شهر این نقاط جزو هسته مرکزی شدند. ساختمان‌های قدیمی‌تر یادگاری از آن دوره در دل مراکز تجاری و اداری شهرها هستند.

حمل و نقل

تعداد زیادی از ساختمان‌های اداری، تجاری و آموزشی از بانک‌ها، مراکز آموزش عالی گرفته تا ادارات دولتی و وزارتخانه‌ها در این نقطه از شهر قرار گرفته اند. بنابراین در ساعات کاری شاهد بار ترافیکی سنگینی در خیابان شیراز جنوبی و سایر خیابان‌های منطقه شش هستیم. به‌علاوه خیابان شیراز جنوبی در محدوده طرح ترافیکی زوج و فرد قرار دارد. از بوستان‌های نزدیک به خیابان شیراز جنوبی، می‌توان بوستان جمال‌الدین اسد‌آبادی، بوستان مینو و بوستان شاد را نام برد.

خرید خانه در ملاصدرا

خرید خانه در شیخ بهایی جنوبی

خرید خانه در شیراز شمالی