خرید و فروش خانه و آپارتمان در میرداماد

میرداماد یا داودیه یکی از محله‌های مهم منطقه سه شهر تهران است. این محله جزو محله‌های بالای شهر محسوب شده و محله‌ای آرام و غنی از امکانات رفاهی است. محله میرداماد  شامل بلوار میرداماد و خیابان‌های منتهی به آن است که مانند خطی مستقیم از مرکز این محل رد شده است. بلوار میرداماد یعنی بلوار اصلی محله، محدوده‌ای میان خیابان شریعتی و بزرگراه مدرس را در برگرفته است. از مهم‌ترین خیابان‌های مسکونی و معروف میرداماد می‌توان به خیابان جردن، خیابان گوی آبادی، خیابان شاه نظری، خیابان نفت، خیابان نیل، خیابان دستجردی (ظفر)، بلوار مینا، خیابان رودبار و خیابان فرید افشار اشاره کرد.

 

خرید خانه در میرداماد

قیمت آپارتمان در میرداماد تهران مانند هر محله دیگری تابع سن بنا، متراژ، موقعیت قرارگیری، امکانات و مواد و مصالح بکار رفته شده است، اما بطور کلی رنج قیمت خانه‌های این محله متوسط رو به بالا است. البته که امروزه ساخت و ساز ساختمان با امکاناتی مانند سونا، استخر، جکوزی، پارکینگ اختصاصی و روف گاردن در این محله افزایش داشته و تعداد خانه‌های قدیمی کاهش پیدا کرده است.

مجموعه ما به شما در خریدوفروش هر ملک در هر منطقه کمک می‌کند؛ بنابراین می‌توانید انواع آگهی‌های خرید خانه در میرداماد یا قیمت آپارتمان در میرداماد را بر اساس منطقه، قیمت و سال ساخت به نمایش بگذارید و برای هر تبلیغ مشخص کنید که کدام ویژگی مناسب است.

 

امکانات محله میرداماد

شرکت‌های بسیار بزرگ و مهم، مزون‌های لباس عروس و پاساژهای متعدد، از دلایل معروفیت این محله است. یکی از مجتمع‌های قدیمی میرداماد، مجتمع پایتخت است که در آن خرید و فروش همه لوازمی که به رایانه و تلفن همراه مربوط است، انجام می‌شود.

برج‌های اسکان که از اولین برج‌های اداری ساخته شده در تهران است، از سه ساختمان تشکیل شده که طبقه‌های زیرین و ابتدایی این مجموعه، کاربری تجاری دارد و واحدهای بالاتر، اداری هستند. از دیگر امکانات مهم این محله می‌توان به موزه پول، دانشگاه خواجه نصیر، دانشکده علوم توان‌بخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران، پارک آلاله، مجموعه ورزشی رضایی مجد، مجموعه ورزشی قصر موج، مسجد الغدیر، پارک میرداماد تهران و پاساژ آرین اشاره کرد. برای دسترسی به محله میرداماد، راه‌های زیادی وجود دارد.

اگر خواهان رفت و آمد با وسایل نقلیه عمومی هستید، ایستگاه متروی میرداماد و شریعتی که در شرق بلوار میرداماد است، دسترسی شما را به این محله آسان کرده است. بی‌آر‌تی های ولیعصر و تاکسی‌های خطی در دو طرف بلوار نیز آماده خدمت‌رسانی به شماست. اگر هم خودروی شخصی دارید، اتوبان‌های حقانی، بزرگراه مدرس و بزرگراه شهید همت وضعیت دسترسی خوبی برای مردم ایجاد کرده است.

اگر قصد خرید آپارتمان در میرداماد یا اجاره خانه در میرداماد را دارید، می‌توانید خانه‌های این محله و اطلاعات آن‌ها را در وب‌سایت ما بیابید.

خرید خانه در جردن

خرید خانه در ظفر

خرید خانه در شریعتی