خرید و فروش خانه و آپارتمان در دهکده المپیک تهران

دهکده المپیک در محدوده غربی و در منطقه بیست و دو شهر تهران واقع شده است. بخش شرقی دهکده المپیک به رودخانه و باغ‌های کن، بخش جنوبی آن به بزرگراه همت و بخش شمالی آن به رشته کوه‌های البرز منتهی می‌شود.

قبل از اینکه اقدام به بررسی ویژگی، امکانات و قیمت آپارتمان در دهکده المپیک کنیم، بهتر است که درباره تاریخچه شکل‌گیری آن توضیح مختصری بدهیم.

تاریخچه شکل‌گیری دهکده المپیک

زمان شکل‌گیری دهکده المپیک به سال 1348 برمی‌گردد؛ چرا که قرار بوده در سال 1353 بازی‌های آسیایی در ایران برگزار شود، از همین رو دهکده المپیک برای اسکان ورزشکاران و تیم‌های خارجی ساخته شد و پس از پایان این مسابقات دهکده المپیک محلی برای برگزاری اردوهای تیم‌های ملی شد. پس از آن ساختمان دهکده المپیک به سازمان تربیت بدنی واگذار شد.

خرید خانه در دهکده المپیک

اگر به دنبال خرید آپارتمان در دهکده المپیک هستید، بهتر است که بدانید اکثر بافت مسکونی این منطقه نوساز است و متوسط قیمت مسکن در آن نسبتا بالاست و خرید خانه در آن نیازمند نقدینگی به نسبت بالایی است و درعین حال از آینده روشنی برخوردار است. 

امکانات دهکده المپیک

جالب است که بدانید دهکده المپیک دارای سه منطقه جدای از هم است که شهرک مسکونی صدرا معروف‌ترین آن‌ها است. شهرک صدرا دارای 57 بلوک مسکونی است.

دانشگاه علامه طباطبایی نیز که یکی از معتبرترین دانشگاه‌های ایران به شمار می‌رود، در این منطقه واقع شده است. کسانی که در دهکده المپیک ساکن هستند، همواره از آرامش و خلوتی این منطقه احساس رضایت می‌کنند و معتقدند که امکانات و دسترسی‌های موجود در این منطقه تا حدودی مطلوب است.

دهکده المپیک به دلیل هم‌جواری با بزرگ‌ترین قطب گردشگری منطقه بیست و دو یعنی دریاچه چیتگر توانسته است توجه خانواده‌های بسیاری را به خود جلب کند. از جمله امکانات تفریحی نزدیک به این محله می‌توان به بوستان بزرگ جوانمردان، آبشار تهران، پارک جنگلی چیتگر و دریاچه خلیج ‌فارس تهران در سمت غربی این محله اشاره کرد.

 

اگر قصد خرید خانه در دهکده المپیک یا اجاره خانه در دهکده المپیک را دارید، می‌توانید آگهی های مربوط به این محله را در وب‌سایت ما جستجو کنید.

خرید آپارتمان در دریاچه چیتگر

 خرید آپارتمان در شهرک چیتگر

خرید آپارتمان در زیبادشت