اجاره آپارتمان در سعادت آباد

اجاره آپارتمان در سعادت آباد به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با قیمت مناسب در خانه‌ای زندگی کنید که تمام امکانات ایده آل برای زندگی لوکس را در اختیار شما قرار دهد. در این قسمت بیشتر با محله سعادت آباد آشنا خواهیم شد.

 

قیمت اجاره آپارتمان در سعادت آباد

لازم است برای اجاره خانه در سعادت آباد، متراژ، محله و بودجه خود را تعیین کنید و به کمک سایت دلتا بهترین خانه مخصوص خود را انتخاب نمایید. از طرفی باید به زمان اجاره هم دقت کنید، چرا که در زمان‌های مختلف قیمت‌ها دچار نوسانات خواهند شد. قیمت اجاره آپارتمان در سعادت آباد متاثر از المان‌های مختلف است که نیاز است اطلاعات قبلی در مورد آنها داشته باشید. در این مطلب به بررسی این موارد می‌پردازیم.

 

درباره سعادت آباد

سعادت آباد از محله‌های لوکس تهران است و در منطقه 2 قرار دارد. کوچه و خیابان‌های پهن آن جذابیت خاصی به این محله داده است. از آنجایی که سعادت آباد در ارتفاعات شمالی شهر واقع شده، آب و هوای آن نسبت به مرکز شهر تهران بهتر است و خیابان‌های آن در ساعاتی از روز خلوت‌تر می‌باشد. در این محله خانه و آپارتمان با بهترین متراژ ساخته شده‌اند و علاوه بر زیبایی خاص از ایمنی بالایی برخوردارند. از این رو افراد بسیاری به دنبال اجاره آپارتمان در سعادت آباد هستند.

امکانات سعادت آباد

سعادت آباد از معروف ترین مناطق تهران است که با اجاره خانه در سعادت آباد می‌توانید از امکانات آن استفاده کنید در این قسمت برخی از امکانات را شرح می‌دهیم:

پمپ بنزین

به منظور سوخت‌گیری، افراد ساکن این محله تهران می‌توانند از جایگاه سوخت 195 در بلوار دادمان و 191 بزرگراه یادگار امام استفاده کنند که به سعادت آباد نزدیک است.
 

فضای سبز و پارک در سعادت آباد

بوستان صراف‌ها از بوستان های سعادت آباد واقع در خیابان سپهر است و آدرس دقیق آن خیابان درختی پلاک 19 می باشد.

بوستان سعادت

این بوستان در خیابان ششم سعادت آباد قرار دارد. برای اجاره آپارتمان در سعادت آباد لازم است به امکانات تفریحی آن از جمله فضای سبز هم دقت داشته باشید.
 

دسترسی محلی سعادت آباد

در اطراف سعادت آباد بزرگراه‌های مختلفی وجود دارد از جمله همت، بزرگراه هاشمی رفسنجانی، بزرگراه چمران و یادگار امام که مسیر را برای افرادی که خودروی شخصی دارند بسیار راحت کرده است. به طور کلی برای اینکه به سعادت آباد برسید، بهترین راه استفاده از بزرگراه‌های اطراف آن است.

حمل و نقل عمومی

حمل و نقل عمومی در سعادت آباد شرایط بسیار ایده‌آلی را برای رفت و آمد ایجاد کرده است، برای استفاده از اتوبوس می‌توانید در میدان کاج که در بزرگراه اصلی سعادت آباد وجود دارد، به راحتی به آدرس موردنظر برسید. ایستگاه مترو میدان صنعت و ایستگاه مترو شهید دادمان می‌تواند شما را به سعادت آباد برساند، فقط باید توجه داشته باشید که آدرس موردنظر در نزدیکی کدام ایستگاه مترو است تا راحت‌تر به آن برسید. به منظور اجاره آپارتمان در سعادت آباد باید نزدیکی به مترو را در نظر داشته باشید.

اجاره آپارتمان در شهرک غرب

اجاره آپارتمان در آسمان

اجاره آپارتمان در مرزداران