سایت خرید و فروش ملک و آپارتمان در ستارخان تهران

محله ستارخان محله‌ای قدیمی با قدمت 40 ساله در منطقه دو شهرداری تهران واقع شده است. این محله در شمال غرب تهران قرار گرفته و از مهم‌ترین خیابان‌های آن می‌توان به خیابان ستارخان، خیابان دریان نو، خیابان پاتریس لومومبا، خیابان بهبودی، خیابان سازمان آب، خیابان نصرت، خیابان حبیب‌الله و خیابان شادمهر اشاره کرد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ستارخان، دسترسی آسان به سایر نقاط تهران است. ستارخان در مجاورت بزرگراه‌های یادگار امام، شیخ فضل الله نوری، جلال آل احمد و شهید چمران قرار گرفته است و از طریق این بزرگراه‌ها امکان دسترسی به سایر نقاط تهران وجود دارد.

محله ستارخان کجاست؟

محله ستارخان از محله‌های قدیمی تهران است، اما نمی‌توان گفت که هنوز بافت قدیمی خود را حفظ کرده و دست نخورده باقی مانده است. در این محله هم مانند محله‌های دیگر، ساخت آپارتمان و خانه‌های ویلایی لوکس و مدرن به چشم می‌خورد. اگر به دنبال خرید آپارتمان در محله ستارخان هستید، باید بگوییم قیمت خانه در خیابان‌های این محله کمی متفاوت است. به عنوان مثال خیابان‌هایی چون دریان نو، حبیب الله، شهرآرا، شادمان و تهران ویلا از آن دسته مناطقی هستند که معاملات ملکی در آنها بیشتر به چشم می خورد. شایان ذکر است که برای خرید یا اجاره آپارتمان در قسمت‌های شمال شرقی ستارخان که نزدیک به محله‌هایی مانند گیشا و کوی نصر است، به بودجه بیشتری نیاز دارید.

دسترسی به محله ستارخان

این محله رفت و آمد با وسایل نقلیه عمومی را نیز آسان کرده است. ایستگاه‌های مترو صادقیه، شادمان، توحید و طرشت در نزدیکی ستارخان قرار گرفته اند. به علاوه خطوط اتوبوس و بی آر تی و تاکسی‌های پل یادگار امام و ستارخان، آماده خدمت رسانی به شماست. از مزایای دیگر این محله، این است که در طرح ترافیک واقع نشده است.

امکانات محله ستارخان

ستارخان از لحاظ دسترسی به مراکز درمانی از شرایط مناسبی برخوردار است. از مهم‌ ترین مراکز درمانی در این محله می توان به بیمارستان رسول اکرم واقع در خیابان نیایش اشاره کرد. از دیگر مراکز درمانی ستارخان درمانگاه عمار واقع در خیابان ستارخان ابتدای خیابان بهبودی و کلینیک دندانپزشکی ستارخان واقع در خیابان ستارخان می‌باشد. از مراکز خرید قدیمی ستارخان می‌توان به بازار بزرگ سنتی ستارخان اشاره کرد. در این بازار حدود 300 واحد تجاری در دو طبقه وجود دارد. بوستان‌هایی چون بوستان ستارخان، بوستان شاهین، بوستان میلاد، بوستان شکوفه، بوستان مهدیه و بوستان پردیس نیز برای تفریح مردم بنا شده است.

خرید آپارتمان در برق آلستوم

خرید آپارتمان در توحید

خرید آپارتمان در طرشت