سایت خرید و فروش ملک و آپارتمان در هاشم آباد تهران

محله هاشم‌آباد در منطقه پانزده شهرداری تهران قرار دارد. این محله در محدوده جنوب شرقی شهر تهران واقع شده است. جالب است بدانید که این محله یکی از محلات قدیمی تهران به شمار می‌رود که در دوره پادشاهی ناصرالدین شاه به هاشم امیر الدوله سمیر جانی تقدیم شد.

قیمت خرید آپارتمان در هاشم‌آباد

این محله از شمال به خیابان مسجد بنی هاشم و خیابان خاوران، از غرب به خیابان هاشم‌آباد و خیابان رضایی و محله اتابک، از جنوب به بزرگراه آزادگان و بزرگراه بعثت و از شرق به سه راه افسریه محدود می‌شود. محله هاشم آباد در مجاورت محلاتی همچون مشیریه، محله ابوذر، محله اتابک و شهید بروجردی قرار دارد.

 میانگین قیمت خرید آپارتمان در این محله نسبت به متوسط قیمت ملک در سایر مناطق تهران پایین است.

راه‌های دسترسی به محله‌ هاشم‌آباد

این محله با دسترسی به خطوط مترو و بزرگراه‌ها و خطوط اتوبوسرانی و تاکسیرانی از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می‌باشد. همچنین محله‌ هاشم‌آباد به دلیل مجاورت با خطوط ریلی بین شهری همچون ایستگاه متروی آهنگ، ایستگاه متروی کیانشهر، ایستگاه متروی بعثت و ایستگاه متروی بسیج موجبات امنیت و آسایش ساکنان این محله را بیش از پیش فراهم کرده است.

امکانات هاشم‌آباد

هاشم آباد امکانات تفریحی، فرهنگی، آموزشی و رفاهی فراوانی دارد. یکی از امکانات رفاهی آن مجتمع تجاری مهدیس است. همینطور از امکانات این محله می‌توان به بوستان زنبق، بوستان نیلوفر، رستوران‌حاتم، فرهنگسرای خاوران، پارک آبی آزادگان، خانه فرهنگ هاشم‌آباد، کتابخانه خاوران و نگارخانه خاوران اشاره کرد.

خرید آپارتمان در ابوذر

خرید آپارتمان در اتابک

خرید آپارتمان در شهرک بروجردی