سایت خرید و فروش ملک و آپارتمان در خاوران تهران

این محله یکی از محلات پر رفت و آمد در منطقه پانزده شهرداری تهران به شمار می‌رود. خاوران از نظر موقعیت جغرافیایی در جنوب شرقی تهران واقع شده است. لازم است بدانید خیابان خاوران یکی از خیابان‌های اصلی این محله محسوب می‌شود. این خیابان از میدان خراسان آغاز شده و در انتها با پیوند به بزرگراه آهنگ، تبدیل به بزرگراهی به نام خاوران می‌شود.

این محله از سمت شمال به خیابان آیت الله سعیدی، خیابان عابدینی و خیابان اسفندیاری، از سمت جنوب به خیابان امیر سلیمانی و خیابان خاوران و از غرب به خیابان هفده شهریور، میدان خراسان، خیابان خراسان و بلوار قیام منتهی می‌شود.

قیمت خرید آپارتمان در محله خاوران

میانگین قیمت خرید آپارتمان در این محله نسبت به سایر مناطق پایین است. این محله نیز در جوار محلات طیب، قیام، دروازه دولاب، کوثر و مینای جنوبی قرار دارد.

راه‌های دسترسی به محله خاوران

خاوران از نظر دسترسی، بهترین موقعیت را نسبت به سایر مناطق دارا می‌باشد. وجود پایانه اتوبوسرانی خاوران موجب حمل ونقل راحت و آسان ساکنین این منطقه و حتی مناطق همجوار آن شده است. این محله به دلیل نزدیکی با بزرگراه خاوران، بزرگراه امام رضا و بزرگراه آهنگ، دسترسی بیشتر و بهتری را برای افرادی که در این منطقه زندگی می‌کنند، فراهم کرده است.

امکانات محله خاوران

خاوران محله‌ای پرجمعیت با کوچه پس کوچه‌های فراوان و متراکم است. از امکانات تفریحی و آموزشی و فرهنگی این محله می‌توان به پارک آبی آزادگان، ساختمان امیر سلیمانی، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، بوستان کودک آلاله، کتابخانه شماره 14، فرهنگسرای خاوران و ساختمان امیر سلیمانی اشاره کرد.

خرید آپارتمان در طیب

خرید آپارتمان در مینا

خرید آپارتمان در کوثر