سایت خرید و فروش ملک و آپارتمان در تهران نو تهران

تهران ‌نو نام محله‌ای واقع در شرق تهران است که در منطقه ۱۳ شهری تهران واقع شده ‌است. محله تهران ‌نو از شمال به محله‌های نارمک، تهران‌پارس و خیابان دماوند، از شرق به پارك جنگلي سرخه حصار، از جنوب به دوشان‌تپه و خیابان پیروزی و از غرب به محله ‌های نیروی هوایی و پل تهران نو منتهی می‌شود.

خرید خانه در تهران نو

خیابان‌های شمال غربی به جنوب شرقی این محله با بهره‌گیری از واژه مهر به ‌صورت مهریار، مهرافروز، مهرآور، مهرپرور و مهرآگین و مهرجو نام‌گذاری شده‌اند. تهران‌نو سابقا داراي پنج ميدان به نام‌های میدان آشتیانی، اطلاعات، میدان چایچی، فلکه لوزی و میدان امامت (فلكه وثوق) بوده است كه با گسترش و امتداد اتوبان شهيد باقري به جنوب، ميدان آشتياني تبديل به اتوبان شده است. همچنين سينما ماندانا كه محل برگزاري جشنواره فيلم هاي فجر نيز مي‌باشد در اين محله واقع است. املاک وثوق‌الدوله از رجال دوره‌ قاجار در اطراف میدان امامت فعلی قرار داشته؛ این میدان هنوز در میان ساکنان قدیمی محله به "میدان وثوق" معروف است.

محله تهران نو یکی از خوش مسیرترین محله‌های تهران است که از طریق خط یک سامانه اتوبوس تندرو تهران (تهرانپارس - میدان آزادی) و خط سه سامانه اتوبوس تندرو تهران (علم و صنعت - خاوران) و خط ۴ متروی تهران ایستگاه متروی شهید کلاهدوز که در جنوب فلکه لوزی قرار دارد، قابل دسترسی عمومی است. از آنجا که محله تهران نو در شرق تهران قرار دارد، نسبت به غرب تهران از آب ‌و ‌‌هوای نسبتاً گرمتری برخوردار است. نزدیکی تهران نو، به پارک سرخه حصار باعث شده است این محله، آلودگی بیش از حد نداشته باشد. تهران نو دارای طرح زوج و فرد ترافیک نمی باشد، بنابراین رفت و آمد در این محله از شرق تهران، نسبتا زیاد است.

امکانات موجود در تهران نو

خیابان بلال حبشی مراکز خرید بسیاری دارد.  مرکز خرید حافظیه، پاساژ قائم، مرکز خرید سانلی، مرکز خرید خاقانی، مجتمع تجاری ماندانا، مرکز خرید مرجان و پاساژ ایمان از مراکز خرید تهران نو هستند. مراکز آموزشی تهران نو متنوع بوده و از سطح علمی مطلوبی برخوردار می باشند. مدارس مهدیون، کمال، اشرفی اصفهانی، وحدت، حجاب شاهد، هنر جاویدان از مراکز آموزشی این محله‌ می باشند. مراکز درمانی این محله نیز شامل درمانگاه خیریه‌ امام صادق(ع)، مرکز بهداشتی شهرداری تهران، مرکز بهداشتی شرق تهران و درمانگاه سنایی می‌باشد.

خرید آپارتمان در نارمک جنوبی

خرید آپارتمان در تهران پارس

خرید آپارتمان در نیروی هوایی