خرید و فروش خانه و آپارتمان در زعفرانیه

زعفرانیه در شمال شهر تهران و در منطقه یک واقع شده است. منطقه زعفرانیه به دلیل قرارگیری در کوهپایه‌های البرز، دارای آب ‌و هوای کوهستانی است. این محله از شمال به ارتفاعات توچال، از جنوب به خیابان ولیعصر و محمودیه، از شرق به تجریش و از غرب به ولنجک منتهی می‌شود. بافت محله زعفرانیه بیشتر به سمت مدرن شدن و ساخت املاک لوکس رفته است، اما هنوز هم ‌خانه‌هایی با بافت قدیمی در این محله دیده می‌شوند. قیمت خرید آپارتمان در زعفرانیه تهران کمی بالا بوده و به همین دلیل محل سکونت افراد مرفه جامعه است.

دسترسی به محله زعفرانیه تهران

دسترسی به این منطقه از طریق بزرگراه مدرس و بزرگراه چمران امکان‌پذیر است. دسترسی به وسایل حمل ‌و نقل عمومی نیز در این محله به ‌اندازه کافی وجود دارد. برای رفت ‌و آمد به زعفرانیه به‌ وسیله مترو، نزدیک‌ترین ایستگاه، ایستگاه تجریش است. تاکسی‌های خطی در خیابان آصف نیز برای رفت ‌و آمد وجود دارند.

امکانات محله زعفرانیه

درمانگاه‌های خیریه عمل در خیابان آصف و درمانگاه اسدآباد در خیابان نیاز زاده از مراکز درمانی این محله است. در زعفرانیه بیمارستانی وجود نداشته و باید به محلات مجاور آن مانند ولنجک و بیمارستان طالقانی مراجعه کنید.

از مراکز خرید زعفرانیه می‌توان به مراکز خرید معروفی مانند مرکز تجاری پالادیوم، مجتمع تجاری بامیک، مجتمع پیر امید، مجتمع تجاری - اداری میلان و مجتمع پلازا اشاره کرد.

مهم‌ترین مرکز فرهنگی - تاریخی محله زعفرانیه، مجموعه سعدآباد است. در این مجموعه بزرگ چندین موزه دیدنی مانند موزه مردم‌شناسی، موزه فرشچیان، موزه ظروف سلطنتی و ... وجود دارد. کاخ‌هایی مانند کاخ سبز، کاخ اختصاصی، کاخ‌ موزه سفید نیز در این مجموعه قرار دارند. پارک‌های ریحانه، ولنجک، کوهپایه، ارغوان، آصف و پارک تندرستی نیز از جمله مراکز تفریحی و بوستان‌های این محله است.

از مراکز ورزشی معتبر زعفرانیه می‌توان به سالن ورزشی بقیه الله، کاپ، تاج بانو، ستاره، سالن بدن‌سازی یونیک و استخر و سونای زعفرانیه اشاره کرد.

قیمت خرید آپارتمان در زعفرانیه

سایت دلتا شما را در خرید و فروش ملک در سراسر ایران همراهی می‌کند؛ بنابراین می‌توانید انواع آگهی‌های خرید آپارتمان در زعفرانیه یا قیمت خرید خانه در زعفرانیه را براساس منطقه و سال ساخت مشاهده کنید. اگر قصد خرید آپارتمان در زعفرانیه را دارید، می‌توانید خانه‌های این محله و اطلاعات آنها را در سایت ملکی دلتا بیابید.

خرید آپارتمان در الهیه

خرید آپارتمان در ولنجک

خرید آپارتمان در فرشته