اکانت منیجر - خانم تعداد مورد نیاز: 3 نفر

شرح موقعیت شغلی:

ما در هلدینگ دلتا، به دنبال همکارانی هستیم تا در پاسخگویی و پیگیری نیازهای مشتریان و ایجاد رضایت بیشتر آنان به ما کمک کنند. اگر در برقراری ارتباطات مهارت دارید منتظر دریافت رزومه ی شما هستیم. ( خانم ها در الویت هستند )

شرح وظایف:
1. برقراری ارتباط موثر با مشتریان و افزایش رضایت آنان
2. درک نیازهای مشتری و ارائه راه حل های مناسب برای آن
3. داشتن فن بیان خوب و مهارت گفتاری
4. مسلط به اصول و فنون مذاکره
5. مسئولیت پذیر و پیگیر
6. آشنایی کامل با کامپیوتر و اینترنت

ارسال رزومه برای شغل اکانت منیجر - خانم

فرم زیر را تکمیل نمایید و در انتها فایل رزومه خود را آپلود کنید.
توجه: ارائه گزارش تحلیلی از وب سایت دلتا در روز مصاحبه برای شما امتیاز محسوب می شود.